عملکرد ما برای شروع خوب بود/معیار ما برد است، سپس هدف متوسط


ساعت: 12:23
تاریخ انتشار: 1301/04/26
کد خبر: 1883790

مس سونگون بازیکن ملی پوش فوتسال عنوان کرد که این تیم اول به دنبال پیروزی و دوم گل متوسط ​​است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آنای محمدرضا سنگسفیدی، درباره شروع قدرتمند مس سونگون در لیگ برتر فوتسال در دیدار رفت خارج از خانه مقابل زندی بتن کلاردشت اظهار داشت: بازی اول همیشه سخت است و با توجه به اینکه تیم ها همدیگر را نمی شناسند. سختی های خاص خود را دارند در نوشهر مقابل تماشاگران حریف بازی کردیم و خوشبختانه نتیجه خوبی گرفتیم. نمی گویم 100 درصد آماده بودیم، اما عملکردمان در ابتدا خوب بود و توانستیم با یک برد پرگل زمین را ترک کنیم.

در این دیدار بازیکنان جدید مس سونگون 5 گل از 6 گل این تیم را به ثمر رساندند و نقش مهمی در کسب سه امتیاز داشتند. سنگسفیدی که 2 گل به ثمر رساند و یکی از چهره های تاثیرگذار و درخشان تیمش بود در پاسخ به این سوال تاکید کرد: در ورزش های تیمی مانند فوتسال گلزنی نتیجه تلاش همه بازیکنان است و درست نیست آن را روی نام یک نفر بنویسید. دست همه بازیکنان ما که زحمت کشیدند و واقعا جنگیدند در هوای گرم و مرطوب نوشهر درد نکنه.

مس سونگون ورزگان ستاره تیم ملی فوتسال ادامه داد: بازی دیروز برای ما تمام شد و به نظرم کسب سه امتیاز مهم بود.در حال حاضر تمام فکر ما روی چیپ بازی است و امیدواریم باز هم با دست زمین را ترک کنیم. پر شده.

سنگسفیدی در پاسخ به این سوال که آیا فصل گذشته مس سونگون موفق شد قاطع ترین برد تاریخ لیگ برتر فوتسال مقابل چیپس را به نام خود ثبت کند و آیا این تیم می تواند باز هم چنین عملکردی را تکرار کند، گفت: مهم این نیست که بخواهیم با تعداد گل ها پیروز شوند. ملاک باید ابتدا رسیدن به سه امتیاز باشد و سپس به دنبال میانگین تعداد گل ها باشید. ما به دنبال پیروزی هستیم و انشاالله بتوانیم قدم به قدم به سمت قهرمانی پیش برویم و به این هدف برسیم.

وی همچنین با اشاره به عملکرد مدعیان در هفته اول که تقریباً ظاهر شد، خاطرنشان کرد: صحبت از مدعیان قهرمانی زود است زیرا هنوز هفته اول است و تا پایان فصل راه زیادی در پیش داریم. . معتقدم همه تیم ها خوب کار کردند و امسال لیگ سخت و چالش برانگیزی داریم.

بازیکن مس سونگون همچنین به بازگشت هواداران اشاره کرد و خاطرنشان کرد: روز چهارشنبه هواداران مس سونگون پس از دو سال به سالن برمی گردند و مطمئن هستم که با حضور پرشور خود تیم خود را تنها نخواهند گذاشت. در راه قهرمانی نیازمند حمایت هواداران دلسوز فوتسال آذربایجان هستیم و امیدوارم مثل همیشه به تیم خود کمک کنند تا بتوانیم برای مردم آذربایجان و ورزگان سربلند باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید