عملکرد مدیران و فرمانداران مورد ارزیابی قرار گرفت و نتایج به اطلاع آنها رسید


زمان: ساعت 20:15
تاریخ انتشار: 1401/04/09
کد خبر: 1879880

رئیس جمهور گفت: ارزیابی از مدیران در ادارات مختلف و همچنین استانداران داشتیم که برای اولین بار این اتفاق افتاد و عملکرد آنها با معیارهای خاصی بررسی شد و نتیجه به آنها ابلاغ شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله سیدابراهیم رئیسی صبح امروز در دیدار با اعضای کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی، ضمن تسلیت ایام شهادت امام جواد (ع) تعامل اصل 90 کمیسیون اصل 90 با دولت را به دلیل نظارت بر دستگاه های اجرایی موثر دانست. مشکلات کشور خوب است که به دولت در پیگیری مشکلات کشور کمک کند.

رئیسی با اشاره به اینکه اقدامات کمیسیون اصل 90 منجر به تنظیم در دستگاه می شود، گفت: یک قسمت کار شما رسیدگی به تخلفات است و بخشی دیگر باید حمایت از مدیران و کارکنان پرتلاش باشد.

آیت الله رئیسی همچنین گفت: ارزیابی از مدیران در بخش های مختلف و همچنین مدیران داشتیم که برای اولین بار این اتفاق افتاد و بر اساس معیارهایی عملکرد آنها بررسی شد و نتیجه به آنها ابلاغ شد.

پیش از سخنان حجت الاسلام حسن شجاعی علی آبادی رئیس جمهور، رئیس کمیسیون قانون 90، در سخنانی با بیان اینکه کارکرد و ماهیت کمیته قانون 90 با سایر کمیسیون های مجلس بسیار متفاوت است، گفت: این کمیته در برابر مردم پاسخگو است و در مقابل مردم پاسخگو است. نمایندگان و همچنین ارجاع متخلفان به مقامات.

در این جلسه به برخی موارد دیگر از جمله استخدام پرستاران، لزوم تبیین اقدامات ارزنده دولت برای تحدید تاج، تسریع در اجرای قانون مبارزه با قاچاق کالا و به روز رسانی سامانه گمرکی، خطاهای ورودی پرداخته خواهد شد. بررسی و لزوم به روز رسانی سامانه املاک و مسکن. برخی از اعضای کمیسیون اصل 90 مطرح شدند و رئیس جمهور نیز قول بررسی و پیگیری این موارد را داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید