عملیات آمریکا برای سرقت نفت ایران شکست خورد/تصاویر منتشر شده

ساعت: 18:08
تاریخ انتشار: 1400/08/12
کد خبر: 1781404

روابط عمومی نیروی دریایی سپاه در اطلاعیه ای از اقدامات به موقع و مقتدرانه افسر دلیر نیروی دریایی سپاه برای شکست عملیات تروریستی نیروی دریایی آمریکا برای سرقت نفت ایران خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد: عملیات تروریستی نیروی دریایی آمریکا برای سرقت نفت از جمهوری اسلامی ایران در دریای عمان با اقدامات به موقع و مقتدرانه جان برکفان، قهرمان نیروی دریایی سپاه شکست خورد.

در این بیانیه آمده است که آمریکایی ها یک نفتکش ایرانی را در آب های عمان دزدیده و محموله نفت را به مقصد نامعلوم دیگری هدایت کرده اند.

در این بیانیه با اشاره به اقدامات همزمان دلاورمردان نیروی دریایی سپاه در خنثی کردن این عملیات، آمده است: رزمندگان نیروی دریایی سپاه با انجام عملیات هالیبرن بر روی عرشه نفتکش حامل نفت مسروقه، آن را توقیف و به آب های سرزمینی ایران هدایت کردند.

در این بیانیه آمده است که نیروهای تروریستی آمریکا با استفاده از چندین فروند بالگرد و ناو جنگی به تعقیب نفتکش ادامه دادند اما با ورود قاطع و مقتدرانه نیروی دریایی سپاه ناکام ماندند.

در بیانیه روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تلاش نافرجام آمریکایی ها برای افزایش توانمندی های خود با استفاده از استعدادهای بیشتر و اعزام چند ناو جنگی دیگر برای مسدود کردن نفتکش، آمده است: سپاه برای مقابله با هر نوع ماجراجویی و تهدید علیه منافع ملت ایران، دست از کار کشید. ادامه تاریخ و منطقه را ترک کرد.

این نفتکش ساعت 8 صبح سوم آبان ماه 1400 در بندرعباس در آبهای سرزمینی ایران پهلو گرفت.

در نهایت روابط عمومی سپاه اعلام کرد که تا ساعتی دیگر تصاویر واضح و بدون ابهام از این مراسم در اختیار رسانه ها قرار می گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید