عملیات اجرایی بیش از یک میلیون و 500 هزار واحد طرح ملی نهضت مسکن


ساعت: 15:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۷
کد خبر: 1900950

وزیر راه و شهرسازی درباره اجرای طرح نهضت ملی مسکن نیز توضیح داد: اجرای بیش از یک میلیون و 500 هزار واحد از طرح نهضت ملی مسکن آغاز شده و زمین بالغ بر یک میلیون و 500 هزار واحد آماده بارگیری است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ «رستم قاسمی» وزیر راه و شهرسازی پیش از ظهر امروز (دوشنبه ۲۰ مهرماه) در حاشیه نشست مشترک شورای اسلامی و مسئولان وزارت راه و شهرسازی در محل مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون اصل 90: برخی از نمایندگان مجلس و اعضای کمیسیون اصل 90 نسبت به پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن، پیشرفت نظام ملی مسکن و املاک و سایر دستگاه های مسئول این وزارتخانه در حوزه هوانوردی، پرواز و … نگرانی هایی دارند. بخش های سیستم های راه، بحث و تبادل نظر و نظرات در مورد همه موارد انجام شد.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: به منظور اطلاع رسانی کامل تر در خصوص کلیه امور مربوط به وزارت راه و شهرسازی و دغدغه های موجود، از اعضای کمیسیون ۹۰ مجلس شورای اسلامی برای حضور در جلسه ساختمان دادمان دعوت شده است. مقرر شد در جلسه آتی وزارت راه و فواید عمومی اطلاعات کامل تری از پیشرفت در بخش های مختلف و سوالات نمایندگان ارائه شود. همچنین مقرر شد در مهلت مقرر در توافق با اعضای کمیسیون اصل 90 شورای اسلامی نسبت به رفع نواقص احتمالی اقدامات لازم انجام شود.

عضو کابینه دولت سیزدهم درباره اجرای طرح نهضت ملی مسکن نیز توضیح داد: هم اکنون عملیات اجرای بیش از یک میلیون و 500 هزار واحد از طرح ملی نهضت مسکن آغاز شده و بیش از یک میلیون و 500 هزار واحد زمین در حال اجراست. آماده بارگیری

به گفته قاسمی، در خصوص تامین زمین برای یک میلیون و 500 هزار واحد دیگر طرح ملی نهضت مسکن، جلسات کمیسیون ماده 5 و جلسات شورای برنامه ریزی استان و شورای عالی شهرسازی و معماری نیز برگزار شد. برگزار و تکمیل شد.

وی با تمرکز بر حل مشکلات تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن، برخی از مشکلات باقیمانده تامین زمین را مربوط به استان های شمالی و اراضی کشاورزی دانست و بر تلاش برای رفع موانع زمین سازی برای اجرای این طرح تاکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید