عملیات اجرایی پروژه باغ هاشمی نژاد زنجان طی روزهای آینده آغاز می شود


ساعت: 15:20
تاریخ انتشار: 91/01/29
کد خبر: 1822947

گزارش آخرین وضعیت ساخت باغ هاشمی نژاد؛

باغ هاشمی نژاد به مساحت 6.5 هکتار در ضلع شرقی منطقه نجف آباد زنجان به عنوان پارکی مجهز با امکانات متنوع ساخته می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; در پاییز 1399 منصور مرادلو (عضو پنجمین دوره شورای اسلامی شهر زنجان) خبرنگار موج رسا شد. وی گفت: با پیگیری های نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، 6.5 هکتار از باغ هاشمی نژاد در منطقه نجف آباد شرقی زنجان در اختیار شهرداری قرار گرفت تا پارکی با الگوی مناسب در این زمینه احداث شود. حوزه.

وی گفت: این منطقه نه تنها به عنوان یک پارک معمولی، بلکه به عنوان الگویی مناسب که شامل کلیه امکانات علمی، فرهنگی، آموزشی، ورزشی و تفریحی برای استفاده تمامی اقشار و سنین است ایجاد می شود.

مرادلو احداث پارک را خدمت بزرگی برای منطقه نجف آباد که از مکان های مناسب تفریحی و فرهنگی محروم است، دانست و خاطرنشان کرد: این مکان در شرف انتقال سند به شهرداری زنجان است و بررسی های لازم انجام شده است. یک برنامه عملیاتی تهیه و تعیین شده است. کار اجرایی آن باید هر چه زودتر آغاز شود.

عضو وقت شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه این پروژه سال ها به همین شکل بوده است، گفت: نماینده زنجان و طارم در مجلس و همچنین با مساعدت بنیاد مستضعفان متوجه شدند که این یک پیروزی برای مردم محلی بود که از مکان هایی برای استراحت محروم بودند.

این موضوع تا پایان دوره پنجم شورای اسلامی و شورای ششم ادامه داشت که از اواسط مرداد ماه سال 1400 کار خود را آغاز کرد و پیگیری برنامه های قبلی در دستور کار شورا و شهرداری زنجان و شورای اسلامی قرار گرفت. به ترتیب و زنجان تور رسانه ای در اوایل دی ماه 1400 با حضور خبرنگاران و بازدید از پروژه های عمرانی زنجان.


8a52110d 9cd5 4817 bad3 b2d2fb95e07d خبر خاکستری


* تمامی پروژه های عمرانی شهرداری زنجان در سال آینده به اتمام می رسد

منصور سلطانی محمدی (سرپرست وقت شهرداری زنجان) در این بازدید با بیان اینکه اولویت شهرداری پروژه های در دست اجرا است، گفت: در تلاش هستیم تا سال آینده تمامی پروژه های در دست اجرا را به اتمام برسانیم.

وی گفت: سال آینده برای تکمیل طرح بررسی ترافیک تلاش خواهیم کرد.

سلطانی محمدی خاطرنشان کرد: پروژه باغ هاشمی نژاد سال آینده در 6.5 هکتار وارد فاز اجرایی می شود.

دوران مدیریتی شهردار وقت زنجان به پایان رسید و اعضای شورای اسلامی شهر زنجان با قاطعیت علیرضا فیروزفر را به عنوان شهردار زنجان انتخاب کردند و به این ترتیب سرپرستی پروژه ها به شهردار جدید واگذار شد.


9684b7f6 bd70 4365 b6b6 7793c780e194 خبر خاکستری


* پروژه باغ هاشمی نژاد در آستانه عقد قرارداد است

علیرضا فیروزفر شهردار زنجان در اولین حضور خود به عنوان شهردار در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان در اسفند ماه سال 1400 با بیان اینکه به دنبال تکمیل پروژه هایی است که مردم در انتظار آن هستند، گفت: (1401) قطعاً انجام خواهد شد. تکمیل شود، اما پروژه گرین فیلد به صورت مرحله ای معرفی شده و تلاش برای تکمیل فاز اول در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: برای پروژه های جدید پروژه ها و سرمایه گذاری های قابل اجرا را برنامه ریزی می کنیم و سعی می کنیم در پروژه های بزرگی که بودجه شهرداری را تضعیف می کند و ما را از خدمت رسانی به مردم در نقاط مختلف شهر محروم می کند زیاده روی نکنیم.

فیروزفر با بیان اینکه یکی از پروژه های سال آینده باغ هاشمی نژاد است، گفت: این پروژه با بیش از 6 هکتار پروژه عظیم شهری خواهد بود که در شرف عقد قرارداد است و امیدواریم تا پایان سال 1401 شاهد افتتاح آن باشیم.

شهردار زنجان گفت: به لحاظ رفاه حال شهروندان جای استراحت نداریم و نمی توانیم از فضاهای موجود به خوبی استفاده کنیم.

وی افزود: رویکرد ارائه خدمات توزیع عادلانه خدمات در سطح شهر و توجه به مناطق کم برخوردار شهر خواهد بود.

منصور مرادلو رئیس شورای اسلامی شهر زنجان اواخر سال گذشته در مصاحبه ای با اشاره به توافق شهرداری و شورا با قرارگاه خاتم گفت: در جاده آرامستان یکی از همکاری های قرارگاه خاتم است. .

وی در خصوص باغ هاشمی نژاد گفت: یک سری اطلاعات انجام شده و طرح هایی برای باغ هاشمی نژاد نهایی شده است، البته پروژه جامعی می خواهیم که شامل فرهنگسرا، رستوران و پارکینگ باشد.


2fb316c7 dcc1 4ca4 be66 cd5422c0bf78 خبر خاکستری


* عملیات اجرایی باغ هاشمی نژاد طی روزهای آینده آغاز می شود

مهدی طالب یکی از اعضای شورای اسلامی شهر زنجان امروز (29 فروردین ماه) در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به پروژه باغ هاشمی نژاد گفت: این طرح آماده است و مطالعات و برنامه ریزی فازهای یک و دو و تمامی اقدامات مربوط به مشاور به اتمام رسیده و در شورای ترافیک استان و موضوعات مربوط به طرح های تردد مطرح شده است. تکمیل شده اند. تایید شده و آماده اجراست.»

وی با بیان اینکه باغ هاشمی نژاد در زمینی به مساحت 6.5 هکتار احداث می شود، گفت: عملیات اجرایی این پروژه طی روزهای آینده با عقد قرارداد مستقیم با قرارگاه خاتم یا به صورت مناقصه آغاز می شود.

طالبان خاطرنشان کرد: زمین این پروژه 6.5 هکتار است و اقدامات لازم برای انتقال سند زمین به نام شهرداری زنجان انجام شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر زنجان گفت: تلاش می کنیم کل پروژه باغ هاشمی نژاد را ظرف یک سال تکمیل و آماده بهره برداری کنیم.


50bb09ae 7c0f 4065 ba55 e7c3ba4b9d1d خبر خاکستری


* تجهیز و توسعه باغ هاشمی نژاد پس از اتمام عملیات عمرانی توسط سازمان فضای سبز انجام می شود.

محمد فیلو، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زنجان نیز به خبرنگار موج رسا گفت: وی گفت: باغ هاشمی نژاد در مراحل اولیه اجراست و این پروژه مربوط به محدوده احداث است.

وی با بیان اینکه پس از اتمام محوطه احداث، تجهیز و توسعه پارک به عهده ما خواهد بود، افزود: اجرا و احداث باغ هاشمی نژاد بر عهده معاونت عمرانی شهرداری است و بهره برداری، توسعه و تجهیز فضاهای سبز را تامین می کند. فضا و ظاهر پروژه سازمان سیما و منظر سازمانی است که در زمان اعلام آن اقدام می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید