عملیات حاج عمران نماد مقاومت و ایثار فرزندان لرستانی است


ساعت: 10:15
تاریخ انتشار: 1401/03/02
کد خبر: 1840770

هاشمی گفت: عملیات حاج عمران نماد مقاومت، ایثار، فداکاری و ایثار فرزندان لرستانی بود که 300 سرباز استان را به شهادت رساندند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت‌الاسلام هبت‌الله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، با اشاره به دوم خرداد سالروز عملیات حاج عمران، گفت: آن اتفاقات فراموش نشدنی در تاریخ هشت سال جنگ تحمیلی است.

وی افزود: عملیات حاج عمران نماد مقاومت، ایثار، فداکاری و ایثار فرزندان لرستانی بود که در آن 300 سرباز استان به شهادت رسیدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: حضور رزمندگان در عملیات حاج عمران و مقاومت و ایستادگی آنان موجب خنثی شدن توطئه های دشمن و دفع دشمن شد.

هاشمی گفت: به همین مناسبت علاوه بر پودر یاقوت گلزار شهدا، شعار سلام سردار توسط 300 دانش آموز به یاد 300 شهید عملیات حاج عمران اجرا می شود.

وی همچنین سوم هورداد را بزرگ ترین حماسه پاسداری خواند و گفت: بزرگترین مشیت و تقدیر الهی برای تایید نظام جمهوری اسلامی ایران و دستاوردهای انقلاب در این فتح بزرگ محقق شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: فتح هرمشهر نه تنها نماد فتح یک شهر بود، بلکه فتح صبر، ایثار و جوانمردی فرزندان این سرزمین بود که به پا خاستند. برای دفاع از میهن خود

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید