12 میلیون سند شهدای کشور جمع آوری شده است / مستندی درباره عملیات حاج عمران تهیه شده است

زمان: 15:41
منتشر شده در: 1400/07/17
کد خبر: 1774621

سردار سلیمانی گفت: بنیاد شهید حدود 12 میلیون سند شهدا جمع آوری کرده است که 9 میلیون سند دیجیتالی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیر سردار ، یعقوب سلیمانی ظهر امروز در دیدار نماینده ولی فقیه در استان لرستان اظهار داشت: رزمندگان لرستان در عملیات مختلف از جمله حاج عمران بسیار موفق بودند و شجاعانه و قهرمانانه در میدان نبرد با دشمن ظاهر شدند.

وی با اشاره به ثبت خاطرات شهدا افزود: رهبران تأکید زیادی بر ثبت خاطرات شهدا توسط والدین شهدا دارند ، زیرا خدمات رسانی به خانواده شهدا پاداش های زیادی دارد البته. ثبت تاریخ شفاهی شهدا. “سعی کنید مشکل را با وام حل کنید ، اما هماهنگی و انسجام لازم انجام می شود.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید كشور گفت: “با توجه به شجاعت رزمندگان لرستانی در عملیات كربلا 4 ، باید مستندی از عملیات عمران بالا تهیه شود و آمادگی خود را اعلام كنیم. اما این امر باید به سرعت پیگیری شود.” به “

سردار سلیمانی گفت: با توجه به شهادت 68 دانش آموز این استان در بمباران دشمن ، لازم است خاطرات آن روز به عنوان آخرین زنگی که به نسل های آینده داده می شود ثبت شود.

وی بیان کرد: برگزاری یادمان ها و کنگره های شهدا بستری برای عکاسی فراهم می کند و فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج می دهد که بر مسائل اقتصادی ، فرهنگی و سیاسی تأثیر می گذارد.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید کشور با اشاره به ایثارگری نوجوان 15 ساله ، شهید لندی گفت: در دفاع مقدس 230 هزار شهید بیش از 50 درصد آنها جوان بودند. دفاع مقدس ما ادامه عاشورا است.

سردار سلیمانی گفت: بنیاد شهید حدود 12 میلیون سند شهدا را جمع آوری کرده است که 9 میلیون سند دیجیتالی است و نگاه جدیدی برای ارائه بستری به وجود آمده است تا مردم نیز به این اسناد دسترسی داشته باشند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید