عیادت فرمانده نیروی دریایی سپاه از پدر شهید علیرضا آرمات


ساعت: 08:46
تاریخ انتشار: 1401/04/04
کد خبر: 1878296

سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه به همراه سردار راستی از پدر شهید علیرضا ارمت که به تازگی از بیمارستان مرخص شده بود عیادت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; سردار تنگسیری در عیادت از پدر شهید آرمات گفت: وظیفه داریم پیوسته به خانواده شهدا که نور چشم ما هستند ارادت و محبت داشته باشیم و از معنویت شما برای ادامه زندگی استفاده کنیم. و شما دعا کنید که ما وظایف خود را به درستی انجام دهیم.

فرمانده ناوگان سپاه با ابراز محبت به پدر و مادر شهدا گفت: ملت ایران اسلامی قدردان همه خانواده های شهدا هستند و اگر شهید نبودند و جان خود را فدا نمی کردند و خانواده هایشان صبر انقلابی نداشتند. علیرغم همه آشوب ها و هجمه های دشمنان و منافقین: جامعه ما امنیت نداشت، امروز وجود امنیت در کشور را مدیون جان باختگان شهدا و جانبازان هستیم، درست عمل کنید.

دریادار تنگسیری افزود: ان شاء الله به لطف خداوند متعال و رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) مشکلات اقتصادی با تلاش مسئولان، مدیران، جوانان انقلابی و شرکت های دانش بنیان در کشور حل خواهد شد. گام دوم انقلاب مردم شاهد تحقق تمدن نوین اسلامی خواهند بود که ثمره خون شهدا، مقاومت ملت قهرمان ایران اسلامی است.

سردار تنگسیری با آرزوی سلامتی و تندرستی برای پدر بزرگوار شهید آرمات گفت: ما به عنوان فرزند شما با سربلندی، وظیفه و خدمت آماده انجام هر کار و مشکلی هستیم. در این دیدار خانواده شهید آرمات از سردار تنگسیری که همواره به یاد شهدا و ابراز محبت همیشگی خود به خانواده های معظم شهدا هستند، تقدیر و تشکر کردند. شما دنیا را تحقیر می کنید و از منافع و منابع کشور عزیزمان دفاع می کنید. ما این کار را بدون اینکه خوشحالی خود را در پوست خود پنهان کنیم انجام می دهیم و سرمان را بالا می گیریم و به شما افتخار می کنیم و هر روز و شب برای موفقیت شما دعا می کنیم.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید