عیدی امسال مستمری بگیران طبق فرمول قدیمی

عیدی امسال مستمری بگیران طبق فرمول قدیمی

علی دهنکیا بیان کرد: بر اساس آخرین گزارش دریافتی از کانون بازنشستگان، 170 هزار نفر در سراسر کشور و 30 هزار نفر در تهران وام خود را دریافت کرده اند.

وی تصریح کرد: مبلغ وام پرداخت شده 12 میلیون تومان است و ثبت نام و پرداخت سایر مستمری بگیران و متقاضیان تا پایان سال ادامه دارد.

دهقانکیا در پاسخ به این سوال که میزان وام قرض الحسنه مستمری بگیران در سال آینده افزایش می یابد، گفت: بحثی نیست اما انتظار داریم سال آینده این مبلغ افزایش یابد اما در مجموع جلسه ای نداشته ایم و یا هنوز در مورد مقدار بحث شده است.”

وی در خصوص میزان و زمان پرداخت عیدی به مستمری بگیران تامین اجتماعی، تصریح کرد: آنچه سازمان تامین اجتماعی بر آن تاکید دارد این است که میزان عیدی به مستمری بگیران بر اساس مبلغی است که در زمان استخدام فرد پرداخت شده است. البته انتظار داریم در این زمینه مبلغ عیدی بیشتر شود اما به هر حال احساس می کنیم طبق فرمول سال های گذشته مبلغ عیدی به مستمری بگیران پرداخت می شود.

دهقانکیا گفت: هیچ جلسه ای در خصوص میزان عیدی تشکیل نشده است و باید منتظر اعلام سازمان تامین اجتماعی نیز باشیم، اما پیش بینی می شود طبق سنوات گذشته در بازه زمانی سال های گذشته پرداخت شود.

وی در خصوص افزایش مستمری مستمری بگیران تامین اجتماعی گفت: در این راستا طی هفته های آینده جلساتی برگزار می شود و انتظار داریم رئیس جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مقوله اقتصادی و معیشتی توجه ویژه ای داشته باشند. شرایط بازنشستگان

دیدگاهتان را بنویسید