غرب موجودیت خود را به دلیل انقلاب اسلامی در خطر می بیند

ساعت: 10:55
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1786290

سردار سلیمانی در مراسم رونمایی از طرح تحقق ربع اسلامی:

رئیس سازمان مستضعفان بسیج گفت: دلیل هویت سازی غرب و صهیونیسم برای ما این است که وجود خود را به خاطر انقلاب اسلامی در خطر می بینند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مراسم افتتاحیه عملیات اجرایی «طرح محله اسلامی» بسیج صبح امروز (دوشنبه) در سالن شهید فهمیده بسیج مستضعفین با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و حجت‌الاسلام مقام معظم رهبری در این سازمان برگزار شد. بسیج مستضعفین.

سردار سلیمانی گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی هستیم. این بیانیه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک سند راهبردی تلقی می شود، زیرا نظام ما نظام امام و امت است، در حالی که در غرب احزاب توسط مردم سازماندهی می شوند و در نتیجه در جهت گیری حکومت ها تأثیر می گذارند.

وی با بیان اینکه در الگوی «جمهوری اسلامی ایران» یک سازمان پایه «مردم» به نام بسیج برای اجرای فرامین ائمه انقلاب ایجاد شد، افزود: منتشر می کند. بسیج مظهر مردم سالاری اسلامی و دینی است، البته هدف بسیج از منظر رهبری کل ملت است.

رئیس سازمان مستضعفین «بسیج» گفت: به دلیل تکیه بر بوروکراسی، وضعیتی مانند عرصه اقتصادی داریم و در جایی که به امام و امت تکیه کردیم، وضعیت متفاوتی داریم. مانند دوران پاسداری که امام (ره) آن را رواج دادند و ما موفق شدیم به پیروزی نهایی برسیم، به عبارت دیگر، امروز امید موفقیت و ایمان ما را می توان از دوران دفاع مقدس گرفت.

سردار سلیمانی با تاکید بر اینکه باید در حوزه های گام دوم تلاش کنیم، ادامه داد: اعلام گام دوم همانطور که خطاب به ملت است، تحقق ربع اسلامی باید با تاکید بر مساجد صورت گیرد. حدود دو سال است که برنامه ریزی کرده ایم تا این اتفاق بیفتد.

وی افزود: برای احیای مساجد باید پایه های مقاومت موثر باشد تا با کمک مساجد چشم انداز ربع اسلامی محقق شود. باید شرایطی را فراهم کنیم که بسیج با استفاده از حلقه های متوسط ​​و مردم محلی وارد دوره جدیدی از هویت ایرانی-اسلامی در محلات شود.

رئیس سازمان مستضعفین «بسیج» افزود: دلیل هویت سازی غرب و صهیونیسم برای ما این است که وجود خود را به دلیل انقلاب اسلامی در خطر می بینند و حتی برای پایان عمر آن زمان تعیین می کنند. یکی از اهداف دهکده جهانی این است که مصرف کننده کالاهای غربی باشد و به زبان آنها صحبت کند.

سردار سلیمانی گفت: در بعد فرهنگی نیز تولید قدرت در فضای مجازی، بهداشت و درمان، دفاع و امنیت، محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی، تربیت سیاسی، کمک های مومنانه، تفریح ​​سالم و رفع مشکلات مردم از مواردی است که در مساجد ظرفیت دارد.

وی با بیان اینکه در انتخابات سال 1400 خداوند به ما توفیق داد تا زمینه تحقق گام دوم را فراهم کنیم، به جامعه پیشنهاد دهید. در این راستا مساجد باید بتوانند هویت ایرانی-اسلامی محلات را محقق کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در درجه اول برای رفاه ملت ایران و سپس سایر ملت ها ایجاد شده است، افزود: بسیج بر مساجد متمرکز می شود و پایگاه های بسیج برای استفاده از ظرفیت های بومی و منطقه ای تقویت می شود. و عرصه های ملی مشکلات را حل خواهد کرد، لذا امیدواریم در سایه نظام رهبری این پارادایم جدید محقق شود.

وی گفت: هنر و ذوق در پیوند امانت های مغزی بسیج و هیئت امنا و جوانان بومی با یکدیگر موثر است و با بخشنامه نمی توان به این مهم دست یافت. اگر متحد شوند مردم هم به میدان می آیند تا محله ایرانی اسلامی را درک کنند. تحقق چشم انداز حوزه های اسلامی جلوه ای از اندیشه ائمه انقلاب اسلامی است، لذا ما موظفیم برای اجرای فرامین ائمه انقلاب اسلامی از جان خود گذشت کنیم.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید