فاز اول بیمارستان زیرکوه به زودی بازسازی می شود


ساعت: 18:15
تاریخ انتشار: 91/01/26
کد خبر: 1822152

قناعت گفت: فاز اول بیمارستان زیرکوه با حضور وزیر بهداشت به زودی نوسازی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از कاورستانجواد کنات امروز در سفر به شهرستان زیرکوه در جمع زائران شهرستان حاجی آباد اظهار داشت: بیمارستان زیرکوه یکی از دغدغه های مردم، فرماندار و امام جمعه این شهرستان است و اقدامات خوبی برای رسیدگی به این موضوع انجام شده است. این کمبود

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه با پیگیری های نماینده مردم گاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی مجوز ساخت این مجتمع درمانی را گرفت و اعتبار لازم را تامین کرد، افزود: حضور وزیر بهداشت بر شهرستان زیرکوه اصرار داریم. بیمارستان بتواند از اعتبارات در نظر گرفته شده توسط وزیر برای این پروژه استفاده کند.

قناعت ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده فاز اول این پروژه که به زودی تعمیر می شود 18 ماه بعد به اتمام می رسد.

وی به تشریح بازدیدهایی که در سفر به زیرکوه داشته است گفت: همچنین قول آبرسانی به روستای خطیبی و احداث شبکه آب و گاز در شهرک صنعتی این شهرستان را دادیم که به زودی اجرایی می شود.

به گفته وی؛ سفرهای شهرستانی استانداری در سه قالب رسمی، سرزده و اتفاقی انجام می شود که هر کدام ساختار خاصی دارند که به نوعی مشکلات مردم را دنبال می کنند.

استاندار خراسان جنوبی در اولین بخش از سخنان خود به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دیدار با کارگزاران نظام اشاره کرد و گفت: بر اساس آموزه های دینی و تجربه سال های اول انقلاب، آن را در قالب منشور بیان کردند.

قناعت با بیان اینکه در این منشور آسیب هایی ذکر شده است که باید مورد توجه همه کارکنان نظام قرار گیرد، تاکید کرد: یکی از این آسیب ها انفعال و نقطه مقابل غرور است که نشان از ضعف روحیه، درماندگی، یأس و ناامیدی دارد. او رحمت خدا را دارد و اعمال خلق خدا را در قفل می کند.

وی گفت: صبر در انجام کارها می تواند زمان و انرژی زیادی ببرد، اما تجربه 43 ساله ما نشان می دهد که هر جا پشتکار باشد و کارها با توکل به خدا و با برنامه انجام شود، موفق خواهیم شد.

به گفته وی؛ از ابتدای پیروزی انقلاب موفقیت‌هایی همراه با ضعف‌ها داشتیم، اما چون امپراطوری رسانه‌ای جهانی مانند ابرقدرت‌های جهان نداریم، موفقیت‌های ما کمتر به چشم می‌خورد.

استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد: ایران تنها کشوری است که مستقل از شرق و غرب جهان و با تکیه بر نیروهای جوان، مردم سالاری دینی و قدرت داخلی خود به پا خاست و مستقل شده است.

کنات موفقیت های ایران در عرصه ملی و بین المللی را برجسته کرد و خاطرنشان کرد: همه این موفقیت ها حاصل موقعیت و صبر ما در برابر مشکلات و روی کار آمدن دولت سیزدهم و استقرار یک رژیم دادستانی متفاوت، آینده ای روشن است. “انتظار



مشکل آب روستای حتیبی زیرکوه ماه آینده برطرف می شود

استاندار خراسان جنوبی روز جمعه دستور ویژه سفر به شهرستان مرزی زیرکوه برای رفع مشکل آب شرب روستاییان حتیبی را صادر کرد. وی به تمامی ادارات مسئول دستور داد تا با احداث مخزن و تامین زیرساخت های لازم مشکل آب شرب روستاییان را ظرف یک ماه حل کنند.

شبکه آبرسانی این روستا مدت زیادی است که به دلیل ناپایداری آب منطقه مورد بهره برداری قرار نگرفته است و با دستور بخشدار و مهلت مقرر دستگاه های متولی این شبکه بازسازی می شود. حتیبی روستایی در دهستان آتن از توابع دهستان زهان زیرکوه است که بر اساس سرشماری سال 1374 حدود 80 نفر جمعیت دارد.



تکمیل شبکه آب و گاز شهرک صنعتی حاجی آباد زیرکوه تا شهریور ماه

کنات در ادامه سفر به شهرستان زیرکوه از شهرک صنعتی حاجی آباد نیز دیدن کرد. تامین آب و گاز از جمله مواردی بود که در این بازدید با حضور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان جنوبی مطرح شد.

استاندار خراسان جنوبی بر تامین زیرساخت های این مجموعه تاکید کرد و گفت: تامین زیرساخت های تامین آب و گازرسانی این شهرک صنعتی به منظور حمایت از واحدهای تولیدی مستقر انجام می شود.

در این بازدید که امام جمعه و فرماندار زیرکوه، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان جنوبی و جمعی از مدیران استانی حضور داشتند، گفت: بهره برداری در راه است.



قول مساعد استاندار برای تامین اعتبار پروژه احداث استخر شهرستان زیرکوه

علاوه بر این بازدید استاندار خراسان جنوبی از پروژه در حال ساخت حوضه شهرستان زیرکوه نیز نتایج خوبی به همراه داشت. تکمیل کامل این پروژه 2.5 میلیارد تن اعتبار نیاز دارد که استاندار در بازدید از این پروژه قول تامین اعتبار را داد.

وعده دکتر کنات برای ارائه این وام با کار شبانه روزی عوامل اجرایی و تکمیل پروژه در هفته دولت همراه بود. حوضه شهرستان زیرکوه با زیربنای 1400 متر مربع در زمینی به مساحت 1600 متر مربع از سال 1390 در حال ساخت است.

اعتبار هزینه شده در این پروژه در قالب چهار قرارداد 3 میلیارد تن است که منجر به پیشرفت فیزیکی 75 درصدی پروژه شده است. قرارداد الحاقی این پروژه 8 میلیارد و 400 میلیون تن است که 7 میلیارد تن آن با مصوبات سفر رئیس جمهور تامین شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید