فایل انتقال ماسک قرمز بسته شد، منتظر پخش کننده/عکس نباشید

یونایتد قصد داشت قبل از بسته شدن بازار در روز پنجشنبه، یک هافبک دیگر و در صورت فروش آرون فن بیساکا، یک هافبک دیگر به خدمت بگیرد، اما اکنون به نظر می رسد که بقیه بودجه آنها صرف خرید آنتونی شده است. یونایتد در ابتدا امیدوار بود آنتونی را با 60 میلیون یورو به خدمت بگیرد، اما در نهایت با پرداخت 95 + 5 میلیون یورو برای او موافقت کرد.

یونایتد که 60 میلیون پوند نیز برای جذب کازمیرو هزینه کرد، با کمبود نقدینگی مواجه است. مگر اینکه در ساعات باقی مانده اتفاق غیرمنتظره ای بیفتد و شرایط را برای پیروی از دیگر خواسته های اریک تن هچ مهیا کند. در همان پنجره، بارسلونا سرخیو دست را به یونایتد پیشنهاد داد، اما تن هاچ ترجیح داد در صورت جدایی فان بیساکا، به سراغ توماس مونیر از دورتموند برود. تن هچ همچنین یک هافبک دیگر را برای تیمش می‌خواست، اما با توجه به هزینه‌ها، بعید به نظر می‌رسد که بتواند گزینه مناسبی را در این پنجره بیابد. واضح است که هیچ شانسی برای رسیدن یونایتد به هدف شماره یک خود در خط میانی، فرنکی دی یونگ وجود ندارد.

فایل انتقال ماسک قرمز بسته شد، منتظر پخش کننده/عکس نباشید

البته منچستریونایتد هنوز یک نگرانی دیگر در این پنجره دارد و آن آینده کریستیانو رونالدو است که می تواند اوضاع را تغییر دهد. تن هاچ با تغییر جایگاه اصلی خود مشکلی با جدایی این بازیکن 37 ساله ندارد اما تاکنون پیشنهادی برای این بازیکن به باشگاه نرسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید