فدراسیون جهانی میزبان یک مسابقه تکواندو جداگانه برای ایران بود / این یک رقابت بزرگ نبود ، اما من خوشحال بودم

زمان: 18:45
منتشر شده در: 14/07/27
کد خبر: 1777573

هر اشتباهی باید برطرف شود و از آن جلوگیری شود

نایب رئیس فدراسیون تکواندو بانوان گفت: با توجه به دریافت گزارشات ما و سطح فنی خوب ، میزبان دوم مسابقات انفرادی تکواندو بانوان به ایران تعلق می گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ زهرا سروی ، نایب رئیس فدراسیون تکواندو بانوان در گفتگو با مسابقات بین المللی تکواندو قهرمانی فجر اظهار داشت: پس از مدت ها و دور بودن از مسابقات ، هم ورزشکاران ، هم مربیان و هم سران بازی فوق العاده را آغاز کرده اند. در این شرایط ، ما کشورهای مختلف را دعوت کرده ایم و این بسیار ارزشمند است. در رویداد جام فجر که در هتل استقلال پارسیان تهران برگزار شد ، در هشت وزن میزبان اردن ، افغانستان ، پاکستان ، روسیه و هند بودیم.

وی با اشاره به نتایج بدست آمده از فینالیست ها ادامه داد: ما فینالیست های ایرانی را در مسابقات آزاد آسیا نیز داشتیم. در سالهای اخیر ورزشکاران ما به دلیل نداشتن سالن بدنسازی با آمادگی کامل تمرینات خود را دنبال کرده و با عشق و علاقه آماده این رویداد شدند. به دلیل استقبال شرکت کنندگان و رایگان بودن مسابقات ، تعداد زیادی بازی در هر زمین برگزار شد و برنامه فشرده ای داشتیم. مهمانان همچنین باید از سد ورزشکاران ملی عبور می کردند. ما نمایندگان در سطح لیگ ، ملی و استانهای مختلف داشتیم. شرایط مسابقه عالی نبود ، اما من بسیار راضی بودم.

این مطالعه اشاره می کند که نرم افزار در طول بازی توسط ناهید کیانی قطع شده است: هر اشتباهی باید مدیریت و تکرار شود. در مسابقات جهانی هم دیدم که سیستم خراب شده و حتی مسابقات تعطیل شده است. در یک مسابقه ، شما باید به سمتی بروید که این اشتباهات در آن به حداقل برسد. این کاستی ها مختص کشور ما نیست و در سایر کشورها و رویدادها مشاهده می شود.

نایب رئیس فدراسیون تکواندو بانوان در گفتگو با رادیو ورزش در پایان مسابقات انفرادی گفت: فدراسیون جهانی برای اولین بار قصد دارد مسابقات را برای آقایان و بانوان تقسیم کند. وی در این زمینه پروژه آزمایشی را در شهر ریاض به عربستان سپرده است. این مسابقات در سطح بسیار بالایی و فقط برای بانوان برگزار می شود. رئیس فدراسیون جهانی همچنین به کشور قول داد که با توجه به گزارشات و سطح فنی خوب ما ، میزبان دوم را به ایران خواهد داد. امیدوارم این فرصت به ما داده شود.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید