فدراسیون فوتبال مورد حمله و متهمان زیادی قرار گرفته است / حکم ویلموتس ظرف 10 روز آینده صادر می شود

زمان: 08:08
منتشر شده در: 14/07/27
کد خبر: 1777295

مشاور فوتبال رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ما با محبت کمک کرده ایم و انتظار داریم حکم پرونده مارک ویلموتس ظرف 10 روز آینده صادر شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گلامرضا رفیعی ، مشاور رئیس فدراسیون فوتبال در امور حقوقی ، در مصاحبه با برنامه فوتبال برتر گفت: در چند روز گذشته شاهد اتهامات متعددی بودیم که مهمترین آنها گزارش خبری بود مبنی بر اینکه 9 میلیارد به دست یک واسطه VAR افتاد. “در برنامه دیگری ، آنها اعلام کردند که AFC از ما کمک داور ویدیویی را درخواست نکرده است.

وی گفت: “ما یک نامه دو صفحه ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا داریم که تیم های مقدماتی جام جهانی باید شرایط خاصی را برآورده کنند.” در همان نامه به ما گفته شد که میزبان باید چه چیزی را رعایت کند. حداقل مقادیر VAR به ما گفته شد. امیدوارم منتقدان با تأسف از فدراسیون فوتبال انتقاد کرده باشند. در همه حروف همه چیز روشن است.

مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال گفت: آنها فضای رسانه ای را نقض کردند. نامه های AFC نشان می دهد که این ادعاها صحت ندارد. بگذارید آنها ثابت کنند که ما مشکل معامله داشتیم. تاریخچه VAR یک مشکل بزرگ و یکی از الزامات فوتبال جهان است. قطر سیستم VER مخصوص به خود را دارد ، اما وقتی بازی ها در قالب AFC برگزار می شوند ، شرکت به طرف آنها می آید و مسئولیت را بر عهده می گیرد.

رفیعی همچنین گفت: کشور پلیس دارد ، کشور وزارت امور خارجه دارد. فدراسیون فوتبال مانند دیگر کشورهای جهان ، 15 شرکت را در وب سایت فیفا می بیند و برای آنها نامه می نویسد. وقتی 15 حرف می دهیم و 13 تای آنها جواب نمی دهند ، چه کنیم؟ حملات زیادی علیه فدراسیون فوتبال صورت می گیرد. دو شرکت توافق کردند که یکی گفت ما استخدام نمی کنیم. شرکت دیگری گفت: “من آن را اجاره می دهم ، اما شما باید گمرک را رها کرده و آن را خارج کنید تا آنها بتوانند هنگام برداشتن وسایل احساس راحتی کنند.”

وکیل فدراسیون فوتبال در مورد مارک ویلموتس ، مربی سابق تیم ملی ، گفت: “در دوران مدیریت ما اینطور نبود ، اما ما با مسئولیت در جلسات شرکت می کردیم و وکلای ما سخت کار می کردند ، اما این سخت ترین کار است و عوارض زیادی دارد.” .. ما ندیدیم که مشکل مربوط به فدراسیون قبلی یا فعلی باشد. ما با عشق کمک کردیم و منتظر رای دهی در 10 روز آینده هستیم. امیدوارم رای فیفا به تصویب نرسد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید