فراخوان جشنواره «صدای فرزندان حاج کاسم» در کرمان

ساعت: 11:12
تاریخ انتشار: 14/15/1400
کد خبر: 1789911

مدیرکل هنری سازمان حفظ آثار دفاع مقدس کرمان اعلام کرد؛

امیررضا حواب بینان از برگزاری جشنواره صدای بچه های حاج قاسم در استان کرمان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش راه آرمان، امیررضا کوبینان مدیر امور هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کرمان گفت: در حوزه فرهنگی و هنری، تقویت روحیه نشاط و شادابی است. و طراوت و همچنین معرفی ظرفیت های موجود و بسیار ارزشمند در نظر دارد جشنواره صدای بچه های حاج قاسم را برای اولین بار در کرمان به شکلی کاملا متفاوت برگزار کند.

وی افزود: این جشنواره با حضور بسیج هنرمندان، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، حوزه هنری استان کرمان و بنیاد مکتب حاج قاسم برگزار می شود.

رویاپرداز گفت: جشنواره به صورت جداگانه برای دختران و پسران برگزار می شود و رده سنی شرکت در این جشنواره از 10 تا 14 سال و از 15 تا 30 سال است.

وی تصریح کرد: گروه های سرود باید تمامی اسناد و آثار را در قالب سی دی با فرمت HD و MP3 تا اول آذرماه سال جاری به دبیرخانه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارسال کنند. رسانه ها (واتس اپ، ایتا، سروش) به شماره 09309250301 ارسال کنند.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 0343224148 تماس بگیرند و یا به دبیرخانه جشنواره به نشانی کرمان، بلوار شهید عباسپور مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید