فرمانده انتظامی تهران: گشت ارجاعی تنها به 90 درصد مراجعه کنندگان تذکر می دهد. 9 درصد در داخل وانت هشدار داده شد. یک درصد به ستاد منتقل می شود

فرمانده انتظامی تهران: گشت ارجاعی تنها به 90 درصد مراجعه کنندگان تذکر می دهد.  9 درصد در داخل وانت هشدار داده شد.  یک درصد به ستاد منتقل می شود

روز جدید حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ با ارائه توضیحات جدیدی در خصوص حادثه مهسا امینی گفت: گشت ارجاع فقط به 90 درصد مراجعه کنندگان تذکر می دهد، 9 درصد در وانت اخطار می گیرند و 1 درصد به مقر منتقل می شوند. وی افزود: اتهامات غیرصادقانه ای علیه پلیس مطرح شده و کار را به زمان پل صراط می سپاریم آیا می توان امنیت عمومی را تعطیل کرد؟

فرمانده انتظامی تهران بزرگ توضیحات جدیدی در خصوص حادثه مهسا امینی ارائه کرد و گفت: گشت ارجاعی تنها به 90 درصد مراجعه کنندگان تذکر می دهد، 9 درصد در وانت اخطار می گیرند و 1 درصد به مقر منتقل می شوند.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در نشست خبری تشریح درگذشت دلخراش مهسا امینی گفت: درگذشت دختر گرامی مهسا امینی را به خانواده وی و همه مردم تسلیت می گویم.

به گزارش فارس، وی افزود: این حادثه برای ما ناگوار بود و آرزو می کنیم هرگز شاهد چنین حوادثی نباشیم. در تهران روزانه 15 تا 17 هزار مراجعه کننده به فرماندهی انتظامی اعم از پلیس آگاهی، کلانتری و … داریم.

سردار رحیمی ادامه داد: گشت امنیت اجتماعی و اخلاقی در حال انجام کارهای مثبت است و حتی افرادی که قوانین را رعایت نمی کنند مرتکب جرمی مانند رانندگی شده اند.

وی افزود: اتهامات غیرصادقانه ای علیه پلیس مطرح شده و کار را به زمان پل صراط می سپاریم آیا می توان امنیت عمومی را تعطیل کرد؟

وی گفت: 90 درصد از راهنمایی شوندگان توسط گشت ارشاد فقط اخطار، 9 درصد در وانت اخطار و 1 درصد به مقر منتقل می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید