فرمان فرماندهی کل قوا را بشنویم


ساعت: 17:39
تاریخ انتشار: 08/03/1401
کد خبر: 1905894

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع گفت: هنگام تشخیص جنگ و جنگ و در شرایط فتنه باید گوش به فرمان فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی) باشیم و از تدابیر ایشان استفاده کنیم. به عنوان یک چراغ راهنما و راهنما در راه ما.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر حاجه امیری معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع با اشاره به حوادث اخیر و تحریک رسانه های دشمن برای برانگیختن افکار عمومی به ویژه نسل جوان کشور گفت: دشمن پیروزی شکوهمند اسلام را دیده است. انقلاب از ابتدای فصل جدید، موضع ملت ایران در برابر ظلم و سلطه جهانی همواره به دنبال تغییر باورها، دیدگاه ها، آرمان ها، باورها و سبک زندگی مردم بوده و در تمام این چهار دهه تلاش کرده اند تا مردم را تغییر دهند. هویت، به انسجام و همبستگی ملت و بدنه نظام ضربه بزند، برای جلوگیری از حرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی یا کاهش شتاب آن تلاش می کند.

وی بیان کرد: دشمنان در طول تاریخ همواره سه رکن اصلی تمدن از جمله نظام خانواده، نظام تعلیم و تربیت، نظام ارزشی و الگوهای جامعه را مورد حمله قرار داده اند و امروز نیز با توجه به تمدن انقلاب کبیر اسلامی و در مورد منطقه و جهان، دشمن به سیستم های ساختمانی این تمدن حمله کرده است. زنان، دانشجویان و نیز مؤسسات علمی و بزرگان ما.

امیر حاجه امیری تصریح کرد: دشمنان قسم خورده نظام اسلامی با در دستور کار قرار دادن این تجربیات تاریخی و با ایجاد نارضایتی و تاثیرگذاری در تصمیم گیری ارکان نظام، به دنبال پایین آوردن آستانه مقاومت و پایداری مردم هستند. فشار سیاسی و اقتصادی با استفاده از رسانه ها و نشر اکاذیب و تحریف حقایق سعی در ایجاد بلاتکلیفی و هرج و مرج در داخل کشور و در نهایت ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی دارند. فضایل انقلاب اسلامی خدشه ای وارد نمی شود.

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع تاکید کرد: در تشخیص جنگ و جنگ و فتنه باید گوش به فرمان فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی) باشیم و تدابیر ایشان را چراغ راه قرار دهیم و تجارب نشان می دهد کسانی که راه ولایت را رها کردند و با نظام و ولایت روبه رو شدند عاقبت خوبی نداشتند اما ملت عزیز ما با این اتفاقات و ارادتشان به مقام معظم رهبری هوشیارتر شدند. انقلاب (مدظله العالی) افزایش یافت.

دیدگاهتان را بنویسید