فروش فوری استیشن آریسان بدون قرعه کشی و تنها با یک شرط

فروش فوری استیشن آریسان بدون قرعه کشی و تنها با یک شرط

گروه صنعتی ایران خودرو فروش آریسان 2 دوگانه سوز (تولید شده توسط آریسانس) را از ساعت 11 صبح امروز (شنبه) آغاز می کند. قیمت این خودروها ثابت، زمان تحویل 30 روزه و خارج از قرعه کشی می باشد. در این مرحله از فروش تنها شرط ثبت نام داشتن گواهی معتبر می باشد. البته این طرح فقط برای متقاضیان عادی اعمال می شود.

به گزارش ایسنا، گروه صنعتی ایران خودرو امروز (شنبه 21 آذرماه) وانت دوگانه سوز آریسان 2 را برای سومین بار در قالب فروش فوری با قیمت قطعی 285 میلیون تومان و موعد تحویل 30 روزه به فروش رساند. .

این مرحله بدون قرعه کشی از فروش آریسان 2s فقط برای متقاضیان عادی می باشد و برخلاف دو مرحله قبل، امکان ثبت نام برای متقاضیان خرید خودروی کارکرده و طرح ویژه مادران وجود ندارد.

متقاضیان می توانند از ساعت 11 صبح امروز با مراجعه به سایت فروش این گروه خودروسازی به نشانی esale.ikco.ir ثبت نام کنند. مهلت ثبت نام تا تکمیل مکان و حداکثر تا روز دوشنبه (۲۳ آذر) در نظر گرفته شده است.

محدودیت های ثبت نام فقط شامل داشتن گواهینامه معتبر می باشد و بنابراین افراد دارای پلاک فعال نیز می توانند قبل از تکمیل ظرفیت ثبت نام کنند البته بدیهی است که با هر کد ملی فقط یک وسیله نقلیه و تلفن همراه قابل ثبت است ثبت نام کننده باید در نام کوچک متقاضی فروش فوری استیشن آریسان بدون قرعه کشی و تنها با یک شرط

لازم به ذکر است وانت دوگانه سوز آریسان 2 ایران خودرو دارای موتور قدرتمند XU7P-CNG، گیربکس BE تقویت شده، شاسی یک تکه با کابین بار مجزا، میله یدکی زیر کابین بار در انتهای خودرو، باک بنزین 75 لیتری و باک بنزین 40 لیتری و افزایش شتاب همراه با کاهش مصرف.

دیدگاهتان را بنویسید