فروش فوری پژو 207 بدون قرعه کشی آغاز شد

فروش فوری پژو 207 بدون قرعه کشی آغاز شد

ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی ویژه در خرداد 1402 با زمان تحویل 90 روزه آغاز شد.
به گزارش اختازآنلاین، شرایط آخرین ثبت نام ایران خودرو 1402 بدون قرعه کشی اعلام شد. برای این دوره از دعوتنامه تکمیل فرآیند فروش ویژه خودرو، پژو 207 مدل TU 3 با مهلت تحویل سه ماهه عرضه شده است.

همانطور که گفته شد پژو 207 مدل TU 3 در ایران خودرو 1402 ثبت نام ویژه برای فروش موجود است. قیمت تمام شده کارخانه ایران خودرو برای این خودرو 323 میلیون و 803 هزار و 700 تومان است.

93 خبر خاکستری

لینک ثبت نام ایران خودرو خرداد 1402

تکمیل مراحل ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی تنها با مراجعه به سایت فروش آنلاین به آدرس https://esale.ikco.ir/ امکان پذیر است. در صورتی که متقاضیان پرداخت را از طریق سایت دیگری انجام دهند، مسئولیت آن بر عهده ایران خودرو خواهد بود. این نخواهد بود.

شرایط شرکت در ثبت نام جدید ایران خودرو

متقاضیان عادی که در سال گذشته مراحل ثبت نام سامانه یکپارچه محصولات ایران خودرو را گذرانده و اسامی آنها به عنوان سومین اولویت تابستان 1402 برای دریافت خودرو پژو 207 مدل TU 3 به گروه صنعتی ایران خودرو اعلام شده است. پیامکی از این شرکت ارسال شد. می توانند با تحویل 90 روزه در طرح فروش ویژه ایران خودرو شرکت کنند. سامانه پیام کوتاه ایران خودرو 300096440 می باشد و کلیه پیامک ها از طریق شماره ذکر شده ارسال می شود.

آخرین مهلت پرداخت فروش فوری سامانه یکپارچه ایران خودرو

بر اساس اعلام ایران خودرو، آخرین مهلت پرداخت طرح فروش آنی ایران خودرو از طریق ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو تا روز یکشنبه 7 خرداد ماه است. برای این منظور باید کل مبلغ خودرو پرداخت شود. توجه داشته باشید پس از واریز وجه امکان تعویض خودرو وجود نخواهد داشت. لازم به ذکر است واریز وجه از 27 خرداد ماه اعلام شده است.

سیاست ابطال ایران خودرو (پژو 207 TU 3).

طبق شرایط انصراف از ثبت نام ایران خودرو، در صورت انصراف مشتری و همچنین در صورت عدم رعایت شرایط تایید خریدار (شرایط عمومی و اختصاصی) در هر مرحله تا زمان تحویل خودرو، ثبت نام پژو 207 انجام می شود. TU 3 متقاضی کامل تلقی می شود و وجه مشتری بدون سود بابت انصراف ظرف 20 روز به شماره شبای مشخص شده عودت داده می شود و شرکت مسئولیتی در قبال تحویل خودرو ندارد.

حداقل فاصله زمانی از آخرین خرید (تحویل خودرو) از شرکت های ایران خودرو و سایپا 48 ماه و از سایر خودروسازان 24 ماه می باشد. t .k. و همچنین ارائه حداقل گواهینامه رانندگی پایه یک سوم معتبر (با تاریخ انقضا) مورد نیاز است.

متقاضیانی که فاقد هر یک از شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در بخشنامه هستند (مثلاً نصب شماره پلیس فعال در خودروهای سواری برای استفاده شخصی) یا فاقد گواهینامه رانندگی معتبر حداقل درجه سه (بدون تاریخ انقضا) و و غیره در صورت ثبت نام ضمن اینکه ثبت نام خودروی آنها باطل تلقی می شود از ثبت نام در کلیه طرح های فروش ایران خودرو به مدت 3 سال محروم می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید