فرونشست زمین در خیابان طالقانی زابل به دلیل فرسودگی شبکه فاضلاب است


ساعت: 09:18
تاریخ انتشار: 08/02/1401
کد خبر: 1905368

شهردار زابل گفت: تخلیه بخشی از زمین خیابان طالقانی به دلیل فرسودگی شبکه فاضلاب این شهر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد پودینه در گفتگو با خبرنگار عصرهامون در خصوص حادثه فرونشست زمین گفت: متأسفانه فرسودگی بیش از حد لوله های فاضلاب که دچار خوردگی شده و نیاز به تعمیر دارند ممکن است مشکلات بیشتری را برای شهروندان ایجاد کند. . من می آفرینم – درست می کنم

وی ادامه داد: این حادثه به دلیل فرسودگی خط انتقال فاضلاب در خیابان اصلی شهر به قطر 1000 است که باعث انسداد و فرونشست خیابان طالقانی زابل می شود.

شهردار زابل خاطرنشان کرد: این خط انتقال از نوع آزبستی است و مدت زیادی از نصب آن می گذرد، اکثر نقاط شهر این مشکل را دارند و بیشتر لوله های فاضلاب تخریب شده و نیاز به لوله کشی تا حد امکان دارد. بقیه خیابان‌های شهر این فاجعه می‌تواند به یک بحران تبدیل شود و شرکت‌های برق باید سریع‌تر برای تامین اعتبار و بهبود شبکه اقدام کنند.


744fcc58 4c35 4c52 90e2 1cf9cf12b05a خبر خاکستری

محمدمهدی حینه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زابل در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این حادثه در خیابان اصلی شهر به طور ناگهانی رخ داد و نیروها با جدیت در حال رفع مشکل هستند و علت حادثه اعلام شده است. در حال بررسی است.”

وی افزود: با توجه به اینکه 60 درصد فاضلاب شهر در این مسیر جریان دارد، در انتقال و بهسازی شبکه با مشکل مواجه هستیم زیرا لوله اترنیت که کشیده شده به دلیل قدیمی بودن لوله ها فرسوده شده است.


این دارایی ادامه داد: هماهنگی های لازم با جهت گیری های ترافیکی انجام شده تا مشکل برطرف شود تا بتوانیم این گودال را در شب پر کنیم و چون نیاز به بولدوزر است باید با تهران و پیمانکار این شرکت هماهنگی شود زیرا یک بولدوزر در داخل نداریم. زابل و با توجه به اینکه امکان تنظیم سقوط بدون زره وجود ندارد و امیدواریم هر چه سریعتر این مشکل برطرف شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید