فعالان حقوق حیوانات از تجمع سگ های ولگرد جلوگیری کردند/ سال گذشته ۷۳۰ سگ به دره کرج منتقل شدند.


ساعت: 14:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۶
کد خبر: 1839284

علیرضا صفرحانلو گفت: شهرداری مشکین داش در خصوص جمع آوری سگ های ولگرد با حامیان مشکل دارد و گاهی درگیری هایی در این زمینه وجود داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا صفرحانلو سرپرست شهرداری مشکین دشت به تیتریک گفت: شهر بعثت و مهندسی کشاورزی جدا از محدوده شهر دیده می شود.

علیرضا صفرحانلو افزود: اطراف این منطقه را مزارع، باغ ها و مراکز آموزشی احاطه کرده است، البته برخی از حامیان برای تغذیه سگ های ولگرد تلاش می کنند.

وی بیان کرد: شهرداری مشکین دشت در خصوص جمع آوری سگ های ولگرد با دلسوزان مشکل دارد و گاهی در این زمینه درگیری هایی صورت گرفته است.

صفرحانلو گفت: پیمانکار سال گذشته 730 قلاده سگ ولگرد را جمع آوری و به پناهگاهی در دره کرج منتقل کرد.

وی گفت: ظاهرا کودک 3 ساله مشکین دشتی به همراه مادرش در خیابان گلم ورودی شهرک بعثت در حال پیاده روی بوده که مورد حمله سگ های مزرعه قرار گرفته است.

سفرهانلو با اشاره به اینکه زمین های حاشیه این منطقه متعلق به جهاد کشاورزی است، افزود: برای دلجویی و بررسی وضعیت کودک با پدر تماس گرفتم.

وی گفت: پدر کودک اعلام کرد که محیط کار بوده و نمی تواند در خانه باشد، ظاهرا کودک پس از 24 ساعت از بیمارستان مرخص شده است.

سرپرست شهرداری مشکین داش افزود: از روز شنبه هفته جاری فعالیت پیمانکار شدت گرفته و مجوز پاکسازی زمین های دولتی از سگ ها گرفته شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید