فعلا نباید با فایل های تاج کار کنیم!


ساعت: 13:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۲
کد خبر: 1897144

سخنگوی قوه قضاییه جزئیات نحوه احراز صلاحیت رئیس فعلی فدراسیون فوتبال را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری هفتگی خود با اصحاب رسانه در خصوص حواشی اتحادیه فوتبال و اظهارات مهدی تاج اظهار داشت: اولاً در مورد فدراسیون فوتبال، حساسیت این موضوع و در این برهه از زمان مشخص و واضح است. همه به این دلیل است که فدراسیون ها تعهداتی دارند و وظایف بین المللی دارند و سازمان های بین المللی اقدامات آنها را کنترل می کنند.

وی در ادامه این بحث اظهار داشت: همانطور که پیشتر اعلام شد، مطابق با هر انتخابات داخلی، استعلامات بر اساس آیین نامه مربوطه از سوی دستگاه نظارت و انتخابات صورت می گیرد. در این خصوص استعلام و پاسخ لازم به فدراسیون مربوطه داده شد.

این مداحی عنوان داشت: جمع بندی فدراسیون پس از بررسی و اعلام نظر این است که فرد مورد نظر در انتخابات شرکت کند و اکنون انتخابات انجام شده و نتیجه اعلام شده است. در مورد نتیجه مثبت یا منفی هیچ اختلافی نداریم. پرونده ها را مرور کنیم و بعد اعلام کنیم که نظر قوه قضاییه چیست، قبلا اعلام کرده است و پرونده های فرد مذکور نیز باید بررسی شود و در فرصت مناسب واکنش نشان خواهیم داد.

سخنگوی قوه قضائیه در پایان درباره پرونده هایی که مهدی تاج هم اکنون در دستگاه قضایی است و متهم است، گفت: تاکید ما این است که در مرحله تعقیب، چون تحقیقات محرمانه و تحقیقاتی است، برخورد نخواهیم کرد. با آن.تا به نتیجه برسد و در دادگاه قطعی شود.


بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید