فقط با ۷ روز تمرین به کفا رفتیم


ساعت: 13:03
تاریخ انتشار: 1301/04/28
کد خبر: 1884189

بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان کشور به ما گفت: سطح مسابقات در کافا بالا رفته و اگر زمان آماده شدن داشتیم گل های بیشتری می زدیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، دیدار نهایی رقابت های CAF فردا برگزار می شود. تیم های بانوان ایران و ازبکستان در حساس ترین دیدار به مصاف یکدیگر می روند تا قهرمانی این دوره از مسابقات را رقم بزنند.

قضاوت این دیدار را معصومه شکوری از کشورمان بر عهده خواهد داشت و همچنین داورانی از قرقیزستان و تاجیکستان این دیدار را قضاوت خواهند کرد. این دیدار از ساعت 19 روز دوشنبه در ورزشگاه استقلال برگزار می شود.

رقیه جلالی نسب درباره سطح مسابقات این دوره از کفا گفت: سطح این دوره از مسابقات نسبت به گذشته بالاتر رفته است. تیم های قرقیزستان، ترکمنستان و تاجیکستان پیشرفت خوبی داشتند. اگر زمان بیشتر و بهتری برای آماده سازی مان داشتیم، می توانستیم گل های بیشتری در این دوره بزنیم. ما در روز آخر با ازبکستان بازی داریم و امیدوارم بهترین بازی خود را انجام دهیم، پیروز شویم و جام قهرمانی را به دست آوریم.

جلالی نسب ادامه داد: از زمانی که با تاکتیک های جدید ستاد آشنا شده ایم پیشرفت بهتری داشته ایم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد، تیم پیشرفت کند و اتفاقات خوبی برای تیم ملی بانوان بیفتد تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

همچنین حدیث بساط شیر درباره شرایط تیم ملی در مسابقات کافا گفت: در این دور از مسابقات که 5 تیم حضور دارند، سطح مسابقات بالا و تیم ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند. با توجه به پخش مستقیم مسابقات در روز دوشنبه، تمامی تیم ها به خوبی آنالیز می شوند.

وی افزود: هر تیمی با آمادگی خوبی به میدان می رود. درست است که تعداد گل های زده شده زیاد بود اما سطح کیفی تیم ها نسبت به قبل بهتر شده است. متأسفانه به دلیل آمادگی کمی که قبل از اعزام به مسابقات داشتیم، تنها هفت جلسه تمرین داشتیم و با جمع بندی دستورات تاکتیکی که کادر فنی از ما خواسته بود در مسابقات حاضر شدیم.

این بازیکن تصریح کرد: از تاکتیک هایی که مربیان می خواستند نهایت استفاده را بردیم و توانستیم با تکیه بر آن سه بازی را ببریم. خدا را شکر همه بازیکنان از نظر تاکتیکی نزدیک شدند و تنها مشکل ما کمبود وقت بود. گاهی در طول مسابقه بدن خود را از دست می دهیم و بدن ما آن را نمی پذیرد. ما 100 درصد آماده نیستیم، اما همه تلاش خود را کردند. امیدواریم از تمام توان خود مقابل ازبکستان استفاده کنیم و پیروز شویم. البته کار سختی است.

بساط شیر ادامه داد: تلاش زیادی لازم است. ازبکستان اردوها و بازی های دوستانه زیادی داشت، تیم بسیار هماهنگ است و مقابل تیم ملی آمریکا بازی کردند، اما ما هیچ بازی تدارکاتی نداشتیم و با 7 روز آمادگی آمدیم، اما امیدوارم حریف و قهرمان را شکست دهیم. جام برای ایران خواهد بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید