فقط فکر می کردیم گل نزنیم


ساعت: 17:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۷
کد خبر: 1816476

حامیان و مربیان نفت ام اس چه گفتند؟!

سرمربیان تیم های فوتبال هواداری و نفت ام اس آنها پس از جلسه خود صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا عنایتی در نشست خبری پس از بازی گفت: مسابقه پر جنب و جوش و خوبی بود و هر دو تیم به دنبال برد بودند و تیم خوب نفت نیز تلاش کرد.

وی گفت: اتفاقاتی که در بحث آمدن به مسجدسلیمان برای ما افتاد و تاخیری که تا رسیدن به مسجدسلیمان داشتیم و فکر می کنم ساعت 12 شب بود روی بازی و کیفیت ما تاثیر گذاشت. از نتیجه راضی هستم و اگر از موقعیت هایمان استفاده می کردیم می توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال خطاب به هواداران گفت: برای تیم خوب نفت آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم همچنان موفق باشند و دوست خوبم این تیم را در لیگ برتر حفظ کند. صحبت های ناراحت کننده ای را در پایان بازی شنیدم و امیدوارم دوستانم به من فرصتی بدهند تا تیم را حفظ کنم. امیدوارم شرایط نفت همچنان فراهم شود، زیرا نفت تیم فوق العاده ای است و هواداران قلبی زیادی دارد و به همین دلیل تیم های زیادی در لیگ ما حضور ندارند.

محمود فکری پس از تساوی بدون گل نفت مسجد سلیمان مقابل هواداران تهرانی در هفته بیست و سوم لیگ برتر گفت: بازیکنان ما با تمام وجود بازی می کنند و چیزی از دست نمی دهند. خیلی نگران بودم که بازیکنانم روی مسائل مالی تمرکز نکنند. بازیکنان و خانواده هایشان برای خرید منتظر عصر عید بودند. وقتی این اتفاق نمی افتد، مهم نیست که چقدر تلاش می کنیم بازیکنان را متمرکز کنیم و با تمام سلول های بدن او بازی کنیم، توانایی به طور خودکار کاهش می یابد، بنابراین ما شاهد یک بازی هستیم که بازیکن فقط سعی می کند گل نخورد. از طرفی قادر به ایجاد موقعیت های زیادی نخواهد بود.

وی افزود: در مجموع از شاگردانم بابت این نکته تشکر می کنم. امیدوارم در آینده شرایط بهتر شود و بازیکنان با تمرکز و توانایی های خود بهتر بازی کنند و امتیازات لازم را کسب کنند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره قضاوت این دیدار گفت: داوری مشکلی نداشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید