گل محمدی: پرسپولیس باید دربی را ببرد/ اول گل نزنیم

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران که از ساعت 17:30 فردا (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز می شود، میزبان استقلال است.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی بعدازظهر چهارشنبه گفت: قبل از اینکه در مورد مسابقه صحبت کنم از همه می خواهم در روزهای پایانی سال به فکر دیگران باشند زیرا شرایط اقتصادی سخت است. که در این روزهای پایانی سال خوبی هایمان را فراموش نکنیم و در نهایت شرایطی پیش بیاید که همه چیز خوب باشد.

وی ادامه داد: دربی همیشه برای مردم حساس و جذاب و احساسی بوده است. در دربی هر تیمی با تمرکز خوب می تواند موفق باشد. تمرین خوبی داشتیم و سعی کردیم خوب ریکاوری کنیم و امیدواریم با توجه به انگیزه بالایی که داریم عملکرد خوبی داشته باشیم. تیم ما نیاز به برد بیشتری دارد اما این تلاش برای پیروزی باید با تمرکز کامل همراه باشد. باید کنترل خوبی در بازی داشته باشیم. فکر می کنم بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد باشیم. استقلال تیم خوبی است و مورد احترام من است و امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشیم. پیروزی گل اول پرسپولیس است.

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت عیسی القطر گفت: وضعیت او تغییری نکرده و برایش آرزوی سلامتی دارم. او می تواند شرایطی را که برایش پیش آمده مدیریت کند. این به باشگاه بستگی ندارد. می دانیم که عیسی به تیم کمک کرد، اما اتفاقی برای او افتاد و پذیرش آن سخت بود. من فکر می کنم او باید به تنهایی با شرایط کنار بیاید.

وی درباره دروازه بانان تیمش نیز گفت: از نظر امتیازی نسبت به سال های گذشته بهتر بودیم. همه بازیکنان برای ما مهم هستند و از اول فصل مشکلات زیادی داشتند و همه زحمت کشیدند و مشکلات را تحمل کردند. تنها کاری که باید انجام دهیم این است که انرژی مثبت بدهیم و بازیکنان را با انرژی به زمین بفرستیم. هواداران نیز هوشمندانه از تیم حمایت کردند و مدیریت بسیاری از مشکلات توسط هواداران انجام شد.

گل محمدی درباره حضور هواداران نیز گفت: تصمیم خوبی بود و از آن استقبال می کنیم. تیمی که بیش از همه از کمبود هوادار متضرر شده پرسپولیس است، چون پرطرفدارترین تیم است. خوشبختانه از وقتی اینجا آمده ام، او فقط یکی دو بازی را تماشا کرده است. در شهرستان ها هم باید تماشاگر باشد. در اروپا نیز بازی ها با تماشاگر برگزار می شود.

وی افزود: این بازی با توجه به شرایط جدول بسیار حساس است و هم برای قهرمانی و هم برای ادامه لیگ با روحیه کمک زیادی به برنده بازی می کند.

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت مالی این باشگاه نیز گفت: تاکنون اتفاقی نیفتاده است. آنها قول دادند 10 درصد را پرداخت کنند، اما گفتند قبل از مسابقه به آنها پرداخت می شود.

گل محمدی تصریح کرد: حتما بازی را تماشا کنید. بازی خوبی انجام دادیم. خسته کننده نبود که بگوییم دربی خسته کننده بود. بازی خوبی برای ما بود. قدرت رسانه ای برخی تیم ها زیاد است و جو را به جایی بردند که دربی خسته کننده بود. اما ما خوب بازی کردیم. آمارها از نظر مالکیت و موقعیت مشخص است. در دربی خوب بازی کردیم و خوب بازی کردیم.

وی افزود: بحث احتیاط در بازی های دربی غیرعمد است زیرا بازی بسیار حساس است و هر دو تیم نمی خواهند ببازند اما شرایط جدول به گونه ای است که تیم ما باید برد زیادی داشته باشد اما استقلال مهره های حمله خوبی دارد. مهم این است که اول گل نزنیم و بعد بازی را ببریم، اگر با تعداد زیاد حمله کنیم و به حریف فرصت گلزنی بدهیم خوب نیست.

سرمربی پرسپولیس درباره ارزیابی سیدعلی نیز گفت: درباره نحوه انتخاب او صحبت های زیادی شنیده ام اما نمی خواهم در این باره صحبت کنم. می توانید بعد از بازی در این مورد صحبت کنید. در حال حاضر نمی توانم درباره آقای سیدعلی قضاوت کنم و امیدوارم روز خوبی داشته باشم.

وی در پاسخ به سوالی درباره ارائه کمیته انضباطی و بی توجهی به تخلفات برخی مربیان در زمین گفت: بهتر است وارد این بحث ها نشویم. همه به خاطر جو حاکم بر فوتبال مسابقات و تصمیماتی را که می گیرد تماشا می کنند. دیگه نمیخوام حرف بزنم

دیدگاهتان را بنویسید