هیچ توطئه ای نمی تواند ایمان و اراده مردم ایران را از بین ببرد


ساعت: 08:37
تاریخ انتشار: 1401/07/14
کد خبر: 1901486

جهان بخشی گفت: دشمن تا امروز نتوانسته به ملت ایران آسیب برساند و در آینده نیز شکست خواهد خورد زیرا ملت ایران مردمی دانا، شجاع، قوی و مومن هستند و هیچ دسیسه و ریاکاری نمی تواند ایمان و اراده مردم را از بین ببرد. ملت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حیدر جهان بخشی، کارشناس سیاسی در گفتگو با دیار آفتاب؛ وی بیان کرد: روز گذشته رهبر معظم انقلاب نکاتی را در خصوص حوادث اخیر بیان کردند که دشمنان قسم خورده ما با تمام امکانات در صدد آسیب رساندن به نظام جمهوری اسلامی و مردم مقتدر و انقلابی مومن ایران هستند.

وی گفت: دشمنان با ایجاد تفرقه و تضعیف روحیه برای رسیدن به اهداف شوم خود می خواهند یأس و ناامیدی را در جامعه بکارند و برای رسیدن به این اهداف انواع بهانه ها را به کار می گیرند و خادمان و مزدور خود را به میدان می آورند.

این کارشناس سیاسی افزود: دشمن از همه فرصت ها به ویژه فضای مجازی برای رویارویی با ملت ایران استفاده می کند، برخی افراد و سلبریتی ها در داخل نیز فاقد شناخت و تفسیر صحیح از مسائل هستند و با احساسات برخورد می کنند و گاه مواضعی برای انجام این کار اتخاذ می کنند. قابل مشاهده است متاسفانه در راستای اهداف دشمن است.

جهان بخشی گفت: گاهی جوانانی هستند که بر اساس فریب و فریب دشمنان وارد عمل می شوند و خط این افراد با کسانی که آگاهانه تلاش می کنند پرچم دشمن را در دست بگیرند متفاوت است.

وی تصریح کرد: هجمه کنندگان به نیروی انتظامی و بسیج که همه ما شجاعت آنها را مدیون آنها هستیم دلسوز ملت نیستند و فریب دشمن را خورده اند و دشمن با این اقدامات و اینها هرگز به اهداف شوم خود نخواهد رسید. گواه کامل این است که همه مردم بدانند که دشمن نمی تواند به نظام اسلامی آسیب برساند.

جهان بخشی تصریح کرد: دشمن تا امروز نتوانسته به ملت ایران آسیب برساند و در آینده نیز شکست خواهد خورد زیرا مردم ایران مردمی عاقل، شجاع، قوی و مومن هستند و هیچ دسیسه و ریاکاری نمی تواند ایمان و اراده ملت را از بین ببرد. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید