محرم در نیم فصل نتوانست به افکار خود پی ببرد/ نگه داشتن توپ باید به نفع باشد.


ساعت: 14:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۷
کد خبر: 1806456

این مربی فوتبال گفت: سپاهان با نفرات بسیار خوب و ملی پوشش این مژده را داد که می تواند نیم فصل را بدون مشکل با کسب نتیجه بسیار بالایی به پایان برساند. سپاهان کار خود را از نیم فصل دوم با محرم با ترکیب های مختلف آغاز کرد، محرم علاقه زیادی به بازی در زمین داشت اما نتوانست آرزویی را که در نیم فصل در سر داشت محقق کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن شفیعی در گفتگو با صاحب نیوز؛ وی بیان کرد: در لیگ برتر اصفهان دو تیم حضور دارند که ورزشگاه های بسیار زیبا، با امکانات بسیار قوی و استاندارد در آسیا دارند و هر دو تیم سابقه طولانی در ایران و آسیا دارند، هر مربی خوبی می خواهد روزی سرمربی این تیم ها باشد. به این دلیل که از نظر حسابداری و پرداخت قراردادها دستمزد بسیار خوبی می گیرند و وظایف خود را به خوبی انجام می دهند.

این مربی فوتبال گفت: در لیگ بیست و یکم سپاهان با جذبی بی سر و صدا مدیریت خود را در سپاهان آغاز کرد که سال ها در این رشته فعالیت می کند و مدیریت خوبی هم دارد. هواداران سپاهان سال هاست که محرم نویدکی را به عنوان سرمربی می خواهند. این تیم و این دستور توسط ساکت محقق شد و سرمربی تیم سپاهان محرم نویدکی شد.

شفیعی گفت: خیلی خوشحالیم که یک گروه بومی در باشگاه فوتبال سپاهان شروع به کار کرده است. محرم سال گذشته در کنار تیم بود و توانست ساختار تیمش را حفظ کند و بازیکنان را حفظ کند. او نپذیرفت و بازیکنان خوبی مانند فرشاد احمدزاده و چند نفر دیگر را جذب کرد و کار خود را آغاز کرد.


* محرم در نیم فصل نتوانست به آرزویی که در سر داشت جامه عمل بپوشاند

وی افزود: سپاهان با نفرات بسیار خوب و ملی پوشان این مژده را داد که می تواند بدون مشکل نیم فصل را با کسب نتیجه بسیار بالایی به پایان برساند. سپاهان از اواسط فصل با محرم با ترکیب های مختلف کار خود را آغاز کرد، محرم علاقه زیادی به بازی در زمین داشت اما در نیم فصل نتوانست به آرزویی که در سر داشت جامه عمل بپوشاند.

حسن شفیعی اذعان داشت: سپاهان نتوانست امتیازاتی را که در ابتدای لیگ محاسبه شده بود جمع کند، بازیکنی مثل مغانلو جذب این تیم شد که فکر می کنم از پرسپولیس جلوتر است اما در هر صورت به سپاهان پیوست و موفق شد. برهنه فقط سه گل زد و در میانه فصل در آخرین بازی ها روی نیمکت می نشست و جزو ذخیره ها بود.

این مربی فوتبال گفت: فکر می کنم مغانلو روی عملکرد سجاد شهبازاده تاثیر داشت که سال گذشته حدود چهار گل زد و آقای گل شد. سپاهان در اولین دیدارهای لیگ برتر بازی های خوبی داشت اما رفته رفته سایر تیم ها سپاهان را پیش بینی کردند، از نواقص این تیم استفاده کردند و به همین دلیل سپاهان از هر سمتی حمله کرد و هیچ برتری عددی بر تیم حریف نداشت.

شفیعی ادامه داد: در حمله سوم تیم حریف سپاهان بازیکنان قبلی به خوبی وظایف خود را نمی دانستند، شهبازاده، حسینی و مغانلو نتوانستند وظایف خود را به خوبی انجام دهند و کمتر از تیم حریف بودند، یکی از موارد. در نیم فصل دوم «از سپاهان دیدیم که نتوانستیم از یک سوم حریف عبور کنیم.

وی افزود: محرم باید در نیم فصل آینده یک زن قدبلند و قدبلند اضافه کند، با توجه به اینکه سپاهان اینچ بسیار خوب دارد در حالی که حسینی، نورافکن، اسماعیلی فر و احمدزاده یک اینچ، یک مرد در منطقه شش پله هستند. عکس های خوب در سانتی متر

حسن شفیعی ادامه داد: متأسفانه شاهد بودیم که کیروش استنلی در ابتدای فصل مردود شد و اینجا مشخص شد که کیروش می تواند در این نیم فصل به خوبی به این تیم کمک کند. به خصوص دو مدافع میانی تیم سپاهان تعداد پاس هایی که در عرض می دهند بسیار زیاد است.


* نگه داشتن توپ باید پاداش دهنده باشد

به گفته این مربی نگه داشتن توپ به سپاهان خوب است اما باید در زمین مقابل توپ را حفظ کرد. به علاوه نگه داشتن توپ باید نتیجه داشته باشد و منجر به گل شود. احمدزاده، سروش رفیعی و حسینی را کمتر دیده بودیم.

وی افزود: تعداد کرنرها و تاکتیک هایی که سپاهان در این 16 بازی به ثمر رسانده زیاد است اما تعداد گل هایی که سپاهان از طریق کرنر یا تاکتیک در ایستگاه به ثمر رسانده کم است که باید تقویت شود.

شفیعی گفت: تیم سپاهان در این نیم فصل متحمل شکست های سنگینی شده است، این نشان می دهد که این تیم به یک دروازه بان نیاز دارد، باید تمرکز بیشتری روی خط دفاعی داشته باشد، حفظ فاصله بین بازیکنان مهم است، سپاهان گاهی مهاجم در کل است. اعداد باید به خاطر داشته باشند که او یک دروازه نیز دارد.

حسن شفیعی گفت: بازیکنان باید بتوانند خوب برگردند، توپ را بهتر برگردانند، سپاهان باید برنامه های خود را از نیمه تغییر دهد تا حریف نتواند نقاط قوت این تیم را پوشش دهد یا ببیند، اکثر تیم ها مخالف این هستند. تیم دفاع بازی کنید و برای یک ضد حمله آماده شوید.

این مربی ادامه داد: سپاهان باید روی این موضوع کار کند که همه بازیکنان وقتی حمله می کنند حمله کنند و همه با هم در یک ضدحمله برگردند، سپاهان با وجود اینکه بازیکنان خوبی بود اما در این نیم فصل جام حذفی را هم از دست داد.

سپاهان باید به شکل دیگری بازی کند، به هر حال این تیم یک تیم آسیایی است تا با توجه به تیم هایی که با آنها بازی می کنیم به بازی های آسیایی برود و با توجه به اینکه کشورها سرمایه گذاری های بسیار خوبی روی بازیکن دارند. خیلی خوب کار کنیم، سپاهان هم باید بازی های خوبی انجام دهد، در نهایت امیدوارم سپاهان در بازی های جام ملت های آسیا که خیلی هم مهم است، موفق باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید