نقشه دشمن برای مشغول نگه داشتن دولت و خرج کردن


ساعت: 12:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۹
کد خبر: 1904799

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به برنامه های دشمن برای درگیر شدن با دولت و هزینه کردن برای اینکه نتواند نقشه های خود را عملی کند، گفت: می خواهند جلوی پیشرفت ایران را بگیرند یا کند کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در بازدید از یگان های پدافند هوایی و هوایی ارتش در بندرعباس، سطح آمادگی هواپیماها، پهپادها، رادارها، سامانه های پدافندی، موشکی و موشکی را مورد ارزیابی قرار داد. مراکز فرماندهی و کنترل

نحوه برخورد با خانواده ها و منازل سازمانی، برنامه های فرهنگی، توسعه معنوی و صیانت از کارکنان از دیگر محورهای دیدار امیر سرلشکر موسوی بود.

فرمانده کل نیروی زمینی ارتش با حضور در پدافند هوایی و نیروهای هوانیروز از روحیه، انگیزه و نشاط کارکنان تشکر و قدردانی کرد، آمادگی رزمی این یگان ها حاصل توان معنوی و تخصصی است. انضباط و فرهنگ سازمانی منحصر به فرد و حمایت و حمایت خانواده های صبور و فهمیده ارتش. جمهوری اسلامی ایران خواند و افزود: نمونه هایی از مدیریت و فرماندهی جهادی در همه بخش ها همراه با دانش، فداکاری، تجربه قابل مشاهده است. و انگیزه جوانان و این وضعیت شایسته شکر خدا و شکر همه شما عزیزان است

وی در تشریح اقدامات ارتش در رابطه با منازل سازمانی و شخصی گفت: ساخت 25 هزار مسکن سازمانی در ارتش پیش بینی شده است که تاکنون 13 هزار مسکن ساخته و تحویل شده و مابقی در مرحله اجراست. . دستور خانه موسسه برای استفاده از وام سپرده مسکن.

فرمانده ارتش ادامه داد: در خصوص خانه های شخصی که تاکید همیشگی فرماندهی معظم کل قوا است، 64 هزار واحد خانه شخصی وجود دارد که برنامه و کار بسیاری از آنها آغاز شده است. و برنامه ریزی برای افراد زیر 20 سال نیز آغاز شده است که در زمان مناسب اطلاع رسانی خواهد شد اما نکته مهم این است که در وهله اول هیچ فردی بدون خانه شخصی بازنشسته نمی شود.

امیر سرلشکر موسوی با اشاره به نقشه های دشمن برای سنگین کردن دولت و هزینه کردن آن به گونه ای که نتواند نقشه های خود را عملی کند، گفت: دشمنان سرسخت این ملت به سرکردگی دولت جنایتکار آمریکای جنایتکار و رژیم دروغین صهیونیستی به دنبال ایجاد مانع هستند. پیشرفت ایران اسلامی یا کندی آن و به همین دلیل هر از چند گاهی با سوء استفاده از احساسات و نقاط ضعف، نیروهای پیاده خود را به شورش و ایجاد بلاتکلیفی وادار می کنند تا دستیابی به اهداف نظام را اندکی به تأخیر بیندازند. و برای ایجاد چنین فضایی با جنگ ترکیبی از تمامی فرصت های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و بستر فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای استفاده می شود. اغوای جوانان و اختلاف بین نسل ها، اقوام، اصناف، احزاب، طبقات، مذاهب و مذاهب از برنامه های طراحی شده توسط اتاق فکر مراکز اطلاعاتی و آموزشی رژیم آمریکایی و صهیونیستی است.

فرمانده کل ارتش هوشیاری و آگاهی مردم از توطئه های مختلف دشمنان ایران و نظام اسلامی را رمز شکست مکرر و مکرر نظام سلطه و شیطان بزرگ می داند.

دیدگاهتان را بنویسید