استقلال برای نگه داشتن این ستاره سیرک را شل کن!

استقلال برای نگه داشتن این ستاره سیرک را شل کن!

منابع نزدیک به باشگاه استقلال می گویند رافائل سیلوا در استقلال خواهد ماند. سیلوا، مدافع 29 ساله برزیلی که در نیم فصل دوم بیست و یکمین دوره لیگ برتر به استقلال پیوست، در هفته های اخیر جدا شده و از استقلال جدا شده است. مدافع بلندپایه استقلال که قراردادی 6 ماهه با این تیم داشت، پس از پایان فصل همه چیز را به سرمربی خود واگذار کرد تا آینده خود را مشخص کند.

در این مدت محمد استقلال دیگر مدافع استقلال از سپاهان جدا شد و به سپاهان پیوست تا موقعیت خط دفاعی استقلال را از زرد به قرمز تغییر دهد. حالا که نیاز استقلالی ها به حفظ این بازیکن بیشتر شده، به نظر می رسد مدیران استقلال حاضرند برای ادامه همکاری با رافائل سیلوا هزینه بیشتری بپردازند تا مدافع برزیلی مورد تایید ساپینتو در استقلال بماند.

دیروز گفته می شد مبلغ جدید پیشنهادی بازیکن استقلال برای تمدید قرارداد رافائل سیلوا به قدری قابل توجه بوده که مدیر برنامه های این بازیکن به نماینده آجورلو گفته حتما در این باره با سیلوا صحبت خواهد کرد. گفتنی است رافائل سیلوا از حضور کوتاه مدتش در تهران و باشگاه استقلال راضی است و خودش مشکلی برای ادامه بازی با استقلال ندارد اما ظاهرا مدیر برنامه هایش تمایلی به تمدید قرارداد این بازیکن با شماره قبلی با استقلال نداشته است. . .

دیدگاهتان را بنویسید