فلسطین موضوع اصلی امت اسلامی و آزادگان جهان است


ساعت: 10:35
تاریخ انتشار: 09/07/1401
کد خبر: 1914185

سخنگوی حماس در بیانیه ای گفت: ما از همبستگی گسترده با آرمان فلسطین در جام جهانی فوتبال 2022 قطر استقبال می کنیم. همبستگی با فلسطین در جام جهانی 2022 قطر تاکیدی بر این واقعیت است که فلسطین موضوع محوری امت اسلامی و در قلب میلیون ها فرزند این امت و آزادگان جهان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه اینترنتی النشره، عبداللطیف الکانو، سخنگوی حماس در بیانیه ای اعلام کرد: از همبستگی گسترده با موضوع فلسطین در جام جهانی 2022 قطر استقبال می کنیم. همبستگی با فلسطین در جام جهانی 2022 قطر تاکیدی بر این واقعیت است که فلسطین موضوع محوری امت اسلامی و در قلب میلیون ها فرزند این امت و آزادگان جهان است.

در این بیانیه آمده است: همبستگی با آرمان فلسطین گواهی بر انزوای این رژیم اشغالگر است. ما از گروه های عربی و اسلامی و همه آزادگان جهان که همبستگی خود را با آرمان عادلانه فلسطین و مخالفت با اشغالگری صهیونیست ها اعلام کرده اند، قدردانی می کنیم.

قطر که میزبان جام جهانی 2022 است، در طول این مسابقات شاهد حمایت عظیمی از فلسطین بوده است و هیچ مسابقه یا رویداد ورزشی ای وجود ندارد که پرچم فلسطین در آن برافراشته نباشد.

برخی شبکه های اجتماعی نیز ویدئوهایی از اعتراض بسیاری از بینندگان عرب به مصاحبه با رسانه های اسرائیلی منتشر کردند.

دیدگاهتان را بنویسید