دست های پشت پرده را شناسایی و به قانون بیاورید/ دشمن اصلی امت اسلامی یهودی است.


ساعت: 16:14
تاریخ انتشار: 1301/07/12
کد خبر: 1901200

نماینده مردم سیستان و بلوچستان گفت: مسئولان موظفند ریشه و عامل این جریان را پیدا کنند و دستان پشت پرده این حوادث را شناسایی و به دست قانون بیاورند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهامون ، مولوی نذیر احمد سلامی نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری در همایش بصیرت و همدلی با اشاره به حوادث تروریستی روز جمعه، گفت: هشتم مهرماه در زاهدان و شهادت تعدادی از نمازگزاران و نیروهای امنیتی نظامی گفت: از مسئولان درخواست می شود ریشه و علت این جریان را پیدا کنند و دستان پشت پرده این حوادث را شناسایی و به قانون بکشانند.


وی با اشاره به حوادث تروریستی که از ابتدای انقلاب تاکنون توسط دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای برهم زدن وحدت و انسجام مردم رخ داده است، افزود: وقتی به پیشینه این حوادث نگاه می کنیم، ریشه همه این حوادث به صهیونیست ها برمی گردد.


نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه طبق آیات قرآن دشمن اصلی امت اسلامی یهودیان هستند، تصریح کرد: هر حادثه و اختلاف، جنگ یا ناامنی در کشورهای اسلامی اگر بررسی شود صهیونیست ها پشت این پرونده ها هستند.


وی با اشاره به توطئه ها و توطئه های دشمن در سیستان و بلوچستان و اینکه تمرکز تبلیغات دشمن بیش از هر جای دیگری برای برهم زدن وحدت و برادری مردم شیعه و سنی بوده است، خاطرنشان کرد: مردم این استان هستند. هوشیار هستند و دیدگاه وحدت خود را حفظ کردند و نگذاشتند دشمن در رسیدن به اهداف شوم خود موفق شود.


این عالم اهل سنت با اشاره به اینکه تعامل خوب و اعتماد متقابل خوب بین مسئولان و مردم دو عنصر ضروری برای حفظ وحدت در جامعه است، گفت: مردم، ریش سفیدان، روحانیون، سران طوایف، بزرگان و همه سطوح جامعه و مسئولان در صورت توجه این دو نقطه را دشمن هرگز نمی تواند در صفوف متحد ما رخنه کند

دشمن با پافشاری بر حقوق مردم به دنبال ایجاد بحران است


حسین مدرس حیبانی استاندار سیستان و بلوچستان در همایش بصیرت و همدلی میلاد پیامبر اسلام (ص) را فرصتی برای نشان دادن وحدت شیعه و سنی در استان دانست. تمام کارها و اقداماتی که برای محرومیت زدایی و ساخت مدرسه برای آبرسانی و مدرسه سازی انجام شد در کانون توجه قرار گرفت، همه باید دوباره با ایجاد وحدت به پیشرفت کشور و استان کمک کنیم، راه سازندگی را رها نکنیم. و توسعه ایستگاه استانی.


وی اختلاف افکنی را عامل اغتشاشات و عدم توسعه و آبادانی استان عنوان کرد و افزود: هیچکس حق ندارد در هر لباس و جایگاهی که باشد، از تریبون و قلم خود سخنان تفرقه افکنانه بگوید. از اینکه آشکارا تفرقه افکن باشد یا پنهان، اگر آب به آسیاب دشمن بیفتد، حتی به بهانه حفظ حقوق مردم، قطعاً موفق می شود.


به گفته استاندار؛ به برکت هوشیاری مردم، وحدت شیعه و سنی و بزرگان استان ما در چند سال اخیر چنین حادثه امنیتی رخ نداده است و دشمن این امنیت و آرامش استان را نمی خواهد. این واقعه را پذیرفتند وگرنه دشمنان آن طرف آب نشسته اند و نگران ما نباشند.


مدرس حبانی با بیان اینکه اگرچه دشمن از حوادث اخیر خرسند است، اما مردم شیعه و سنی در کنار هم هستند، گفت: امروز دشمن با مطالبه حقوق مردم اصرار بر ایجاد آشوب و بحران دارد، چرا این استان همچنان از این همه محروم است. به این دلیل است که برخی از مردم آن امنیت را نمی خواهند، آن استان را نمی خواهند.


این مقام مسئول ادامه داد: شک نکنید عواملی که این بحران را به وجود آورده قطعا برطرف خواهد شد. به فرموده مقام معظم رهبری آنها مزدور دشمن بودند، نظام از آنها کوتاه نمی آید و از هیچ کس از خود راضی نیست.

استاندار سیستان و بلوچستان امنیت را یکی از مهمترین مسائل عنوان کرد و گفت: پیشرفت، توسعه و شکوفایی در سایه امنیت امکان پذیر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید