فلسفه نظام اسلامی تحقق عدالت اجتماعی است / ما موظف به احترام به مشتری هستیم

زمان: 12:33
منتشر شده در: 1400/07/25
کد خبر: 1776758

مراسم تودیع و ارائه مدیرکل کمیته امداد استان سمنان مطرح شد.

مراسم تودیع و معارفه رئیس کمیته کمک های استان سمنان با حضور جمعی از مسئولان استانی و کشوری برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرآت ، مراسم تکریم و معارفه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان صبح امروز با حضور مصطفی حکسار ، نایب رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ، عزت الله میرزایی ، مدیرکل نظارت و شکایات ، سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان ، حجت الاسلام مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان و مسئولان استانی و شهرستانی در اتاق هیئت مدیره اداره کل کتابخانه ها حضور یافتند.

فلسفه نظام اسلامی تحقق عدالت اجتماعی است

مصطفی هکسار ، معاون کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با اشاره به تغییرات رهبری گفت: موفقیت برای هیچ مدیری اتفاق نمی افتد ، مگر با حمایت مسئولان و تلاش و مساعدت همکاران این گروه. “

وی با اشاره به اینکه 5 سال در خدمت زائران امام رضا (ع) در مشهد مقدس حضور داشتم ، افزود: تبریک به فرماندار زحمت کش

هخسر با بیان اینکه اساس و فلسفه نظام اسلامی تحقق عدالت اجتماعی است ، گفت: خدمت به مردم یکی از برجسته ترین اقداماتی است که به عدالت اجتماعی می انجامد.

امام خمینی ، نایب رئیس کمیته امداد گفت: ویژگی صحیح سیاست ها در نظام اسلامی چه در کوتاه مدت و چه در بلند مدت ، خدمت به مردم است.

هاکسار فلسفه نظام اسلامی را تحقق عدالت اجتماعی می داند و خاطرنشان می کند: حفظ عدالت اجتماعی یکی از مهمترین وظایف است و برخورد با آن روح و کار اصلی انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) با توجه به وظایف ذاتی خود ، با شناسایی محرومیت ها و ارائه راهکارها ، زمینه خدمت رسانی همه مردم به محرومان را فراهم می کند ، گفت: شرط تحقق رسالت اساسی نظام مانند عدالت اجتماعی آن پر از کمیته کمک و مساعدت به این موسسه است

نایب رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) این نهاد را پیشگام خدمات رسانی به محرومان می داند و می شناسد: کمیته امداد شرایط خدمات رسانی به همه دستگاه ها را هموار می کند و خدمت به محرومان مسئولیت اجتماعی همه دستگاه های اجرایی است.

ما موظف هستیم به مشتری احترام بگذاریم

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در این مراسم با بیان اینکه نهاد کمیته امداد متولد انقلاب است گفت: تحت پوشش کمیته امداد قرار دارد. “

وی با بیان اینکه کار و تلاش برای خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) زیارتی است ، افزود: عزت مشتری ، ایجاد شغل و مسکن برای خانواده های تحت پوشش سه رکن اصلی اقدامات کمیته امداد است.

استاندار سمنان همچنین تاکید کرد: از نظر شرع و شرع ما موظف به احترام به مددجو هستیم.

هاشمی کمیته پشتیبانی را یکی از نهادهایی توصیف می کند که به معنای واقعی کلمه گام های مثبت و سازنده ای برای ایجاد شغل برداشته است.

وی با بیان اینکه خدمت به نمازگزاران امام علی بن موسی الرضا (ع) بدون شک ثواب و فایده خادمی این حرم مطهر را دارد و امام همام ، گفت: باید تلاش کنیم تا ایمنی ، سلامت و آرامش نمازگزاران

به مشتریان کمیته پشتیبانی اجازه دهید تا هماهنگی بیشتری را ادامه دهند

حجت الاسلام مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و اقامه نماز جمعه سمنان در این مراسم با بیان اینکه اقدامات کمیته امداد امام خمینی (ره) کاملاً خوب و با برکت بود ، گفت: در دین اسلام کلماتی مانند لطف ، امور خیریه ، غروب و .. برای حمایت و دستگیری محرومان استفاده می شود

نماینده ولی فقیه در استان سمنان نیز اظهار داشت: امور خیریه و دستگیری محرومان به عنوان یک حق مشخص در زندگی همه ما.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب ، تجلیل ، توانمندسازی و جلب رضایت دستیاران به عنوان سه محور اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) ، افزودند: توانمندسازی دستیاران کمیته امداد اقدامی مناسب و زیبا است. مدیریت تمام شده است و امیدواریم این اقدام ادامه یابد

امام جمعه سمنان از مدیرکل جدید کمیته امداد خواست در صورت باقی ماندن اقدامات نیمه تمام مدیرکل سابق ، تکمیل و ادامه دهد.

ما با مشارکت شرکا بهره وری سازمان را افزایش می دهیم

علی بحیرایی ، مدیرکل جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) در این مراسم با بیان اینکه اکنون خود را شهروند استان سمنان می دانم ، گفت: سعی می کنم با بهره گیری از منابع انسانی موجود در استان اقدامات مناسب را انجام دهم.

وی گفت: “ما سعی می کنیم بیش از پیش فرصت را به خانواده های تحت پوشش این موسسه بدهیم.” “ما با مشارکت شرکای خود بهره وری سازمان را افزایش می دهیم.”

افزایش 70 درصدی درآمدهای عمومی کمیته کمک های استان سمنان

محسن مسعودیان راد ، مدیرکل سابق کمیته کمک های استان سمنان می گوید با وجود مشکلات در ناحیه تاج و محدودیت ها و همچنین مشکلات اقتصادی ، شاهد افزایش درآمد عمومی در استان بوده ایم.

وی گفت مردم نیک اندیش استان سمنان به خوبی از محرومان مراقبت می کنند.

مدیرکل سابق کمیته امداد استان سمنان در برنامه کارکنان گفت که قبل از اینکه یتیمان مهارت های درآمدزایی در بازار را داشته باشند ، روح بازداشتن کودکان بی سرپرست و یتیم خانه ای در آنها متبلور شده بود. استان

مسعودیان راد گفت: طرح شناسایی که طی آن یکی از کم جمعیت ترین و کوچکترین استانهای کشور ، سمنان ، با بزرگترین فقر کشور در سیستان و بلوچستان وارد جنگ شد ، نشانه فرصت استان سمنان است که قادر است یک دیدگاه محدود منطقه ای به دیدگاه استانی و ملی. این طرح همچنین نشان می دهد که می توان کمک های مردمی را توسعه داد.

وی با بیان اینکه تعیین سمنان برای سیستان نشان می دهد که استان سمنان پایگاه علمی ، تحقیقاتی و تخصصی بزرگی برای مبارزه با فقر است ، گفت: ادامه این روند نشان دهنده ارتقای روح دستگیری در ایران اسلامی است.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید