فولاد از پرسپولیس شکایت کرد

باشگاه فولاد رسما از حضور سینا اسدبیگی در دیدار این تیم مقابل پرسپولیس گلایه کرد.

به گزارش پارس فوتبال، پیوستن سینا اسدبیگی به پرسپولیس یکی از موضوعات داغ بازار نقل و انتقالات لیگ برتر است. این بازیکن در شرایطی که قراردادش را با ذوب آچان تمدید کرده بود و در بازی های تدارکاتی شرکت کرده بود، ناگهان به باشگاه پرسپولیس رفت و قراردادش را با این تیم امضا کرد.

این موضوع با اعتراض زوبی همراه شد و آنها فسخ قرارداد اسدبیگی را غیرقانونی می دانستند اما این بازیکن معتقد بود طبق یکی از بندهای قراردادش به صورت قانونی با ذوب آخان فسخ کرده و به پرسپولیس پیوسته است.

اگرچه پرونده اعتراض ذوب آخان به حضور اسدبیگی در ترکیب گل محمدی همچنان مفتوح است اما او روز جمعه مقابل فولاد به میدان رفت و همین موضوع بهانه ای شد تا بازیکنان خوزستانی نسبت به حضور این بازیکن در زمین اعتراض کنند.

عارف عارف نیا، مدیر حقوقی فولاد در صفحه اینستاگرام خود در خصوص شکایت این تیم از پرسپولیس و اعتراض به حضور اسدبیگی در زمین مسابقه منتشر کرد و نوشت:

موفق باشید و احترام. پس از پیغام های مکرر هواداران فهیم از تیم محبوبم فولاد خوزستان، یادآور می شویم که پس از بازی پرسپولیس و فولاد طی نامه ای به کمیته محترم انضباطی نسبت به حضور آقای سینا اسد بیگی اعتراض کردیم، پس اگر تیم ذوب آخان برنده پرونده، فسخ غیرموجه و لغو بازیکن. فرصت قرارداد پرسپولیس، می توانیم از قانون بازیکن غیرمجاز پرسپولیس استفاده کنیم و امتیاز را به نفع فولاد تغییر دهیم. واحد حقوقی باشگاه مثل همیشه حافظ حقوق باشگاه فولاد خوزستان است. زنده باد فولاد و فولاد

دیدگاهتان را بنویسید