فیفا نقش مهاجم مورد بحث را برای پرسپولیس تعریف می کند

فیفا نقش مهاجم مورد بحث را برای پرسپولیس تعریف می کند

شهاب زاهدی، مهاجم 27 ساله فوتبال ایران طی روزهای گذشته مذاکراتی را با پرسپولیس انجام داده و به احتمال زیاد فصل آینده پیراهن مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی ایران را بر تن خواهد کرد.

زاهدی در شرایطی به پرسپولیس بازگشت که هنوز یک سال از قراردادش با باشگاه زوریا لوهانسک اوکراین باقی مانده است. پس از حمله نظامی روسیه به اوکراین، زاهدی زوریا را به مقصد آکادمی پوشکاش مجارستان ترک کرد و یک فصل و نیم در آن تیم بود.

چندی پیش خبر مذاکره زاهدی با پرسپولیس بازتاب گسترده ای در رسانه های اوکراینی داشت اما هنوز مشخص نیست زاهدی پس از حمله روسیه دوباره به صورت قرضی از زوریا جدا خواهد شد یا به استفاده از همان قانون فیفا ادامه خواهد داد. این بازی در خارج از اوکراین ادامه خواهد داشت.

سایت فندای اوکراینی در این رابطه نوشت: شهاب زاهدی مهاجم زوریا با پرسپولیس قهرمان 15 دوره ایران قرارداد می بندد که در آینده نزدیک کار این مهاجم ایرانی در آنجا آغاز خواهد شد. پس از شروع جنگ در اوکراین، شهاب به مدت یک سال و نیم در آکادمی پوشکاش مجارستان بازی کرد.

این رسانه در ادامه نوشت: اگر شهاب از قانون فیفا برای توقف قرارداد زوریا سوء استفاده نکند، تیم اوکراینی می تواند به حق فسخ قرارداد این مهاجم تکیه کند.

سایت اوکراینی ua-football نیز نوشت: پرسپولیس قهرمان 15 دوره ایران به خدمت زاهدی علاقه مند است. «هنوز مشخص نیست شهاب در چه وضعیتی در ایران بازی خواهد کرد، قرضی یا دائم.

دیدگاهتان را بنویسید