فیلترینگ با شاخ اینستاگرام چه کرده است؟

جریان، بستر تبلیغاتی شبکه های اجتماعی، حجم بازار تبلیغات اینستاگرام در سال 1401 را بیش از 4000 میلیارد تومان برآورد کرده و به دلیل فیلتر شدن اینستاگرام، حجم این بازار بیش از 250 میلیارد تومان کاهش یافته است.

بر اساس گزارش روابط عمومی پلتفرم تبلیغاتی فعلی شبکه های اجتماعی، حجم بازار تبلیغات اینستاگرام در سال 1401 بیش از 4000 میلیارد تومان برآورد شده است و به دلیل فیلتر شدن اینستاگرام، حجم این بازار بیش از 250 کاهش یافته است. میلیارد تومان.

بیش از 10 هزار صفحه فارسی در اینستاگرام وجود دارد که تبلیغات را به نمایش می گذارد و گردش مالی حاصل از تبلیغات در اینستاگرام روزانه بیش از 10 میلیارد تومان برآورد می شود.

با شروع قطعی اینترنت و فیلتر شدن اینستاگرام، گردش مالی در این حوزه تقریبا به صفر رسید. علاوه بر این بیش از 30 هزار کسب و کار ایرانی از بستر اینستاگرام برای تبلیغات خود استفاده می کنند و فیلتر شدن اینستاگرام یکی از مهم ترین کانال های بازاریابی کسب و کارهای ایرانی را از بین می برد.

تریبون، بستر انتشار گزارش های تبلیغاتی نیز اعلام کرد با توجه به شرایط موجود کشور، انتشار رپورتاژ تبلیغات در سایت های خبری ۴۹ درصد کاهش یافته است. کاهش تمایل کسب‌وکارها به انتشار گزارش‌های تبلیغاتی باعث کاهش بیش از ۵۵ درصدی درآمد وبسایت از این کانال شده است.

دیدگاهتان را بنویسید