فیلمی از پلنگ وحشی در ساختمان بانک صادرات قائمشهر! / شهر از هم پاشید!

فیلمی از پلنگ وحشی در ساختمان بانک صادرات قائمشهر!  / شهر از هم پاشید!

روز جدید : فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران با بیان اینکه پلنگ مشاهده شده در خیابان های قائم شهر به پناهگاه ساری منتقل شده است، گفت: پلنگی که امروز در قائمشهر مشاهده شد یک پلنگ کاملا وحشی بود که در جنگل پیدا نشد. غذا پیدا نکرد فرار کرد و به شهر پناه برد.

تعداد بازدید: 51

ساعت 6 صبح امروز قائمشهر، خیابان ساری، بالای ساختمان بانک صادرات یک قلاده پلنگ مشاهده شد. با نزدیک شدن مردم پلنگ به بالکن بانک رفت و پس از حضور محیط بانان، آتش نشانان و پلیس پلنگ به باغی گریخت اما بعداً توسط پلیس و یگان محیط زیست دستگیر شد.

سرهنگ مسلم آهنگری فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران در گفت وگو با رکنا، در تشریح آخرین وضعیت این پلنگ گفت: پلنگی که امروز در قائمشهر مشاهده شد پلنگ کاملا وحشی بود که به دلیل نرسیدن به غذا از جنگل فرار کرد. و به شهر پناه برد. این پلنگ اصلا در ویلاهای اطراف پرورش داده نشده و قطعا از جنگل فرار کرده است.

وی افزود: به نظر می رسد این پلنگ گرسنه شب هنگام به دلیل یافتن غذا از جنگل در شهر مخفی شده و صبح امروز در خیابان های قائم شهر دیده شده است. پلنگ قبلا به پناهگاه حیات وحش ساری منتقل شده است. دو افسر پلیس هنگام تلاش برای گرفتن پلنگ زخمی شدند.

تعداد بازدید: 27

دیدگاهتان را بنویسید