فیلم های تخصصی هدف اصلی انجمن فیلم ققنوس است


ساعت: 18:22
تاریخ انتشار: 14/09/12
کد خبر: 1812123

دبیر انجمن ملی فیلم ققنوس گفت: واژه تخصصی در بسیج برای ما بسیار مهم است و ما همیشه سعی کرده ایم این موضوع را در نظر داشته باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ امین جواهری صبح امروز در نشست خبری افتتاحیه انجمن فیلم ققنوس گفت: هدف ما تخصصی شدن تولید فیلم است، واژه تخصصی بسیج برای ما بسیار مهم است و همواره سعی کرده ایم این تخصص را در مسیر خود مدنظر داشته باشیم.

دبیر انجمن ملی فیلم ققنوس افزود: یکی از دلایل ایجاد انجمن ملی ققنوس در استان ها ایجاد تجربه عملی برای کسانی بود که می خواهند تجربه کسب کنند. همه سازمان‌های سینمایی افراد با تجربه می‌خواستند و ما از جوانان می‌خواهیم که آزمون و خطای خود را در اینجا انجام دهند.»

وی گفت: موضوع، موضوع محوری مناظره است که یکی از اهداف اصلی ماست. همچنین جهاد هنری در این حوزه مد نظر است. در طول تاریخ، جهاد همیشه موضوع بحث اقتصادی بوده است، اما در عرصه هنر به هیچ فضایی احترام گذاشته نمی شود.

انجمن فیلم ققنوس چهارشنبه 11 اسفند از ساعت 18:30 تا 21:30 با اجرای حمید مرادی در پردیس سینمایی سیتی سنتر سالن شش برگزار می شود.

در کنار این برنامه، یادواره شهید عبدالرسول زرین روز سه شنبه 10 اسفندماه ساعت 19:30 در گلستان شهدا برگزار می شود.

همزمان با افتتاحیه انجمن فیلم ققنوس، برنامه های جنبی از جمله نمایش فیلم های مد و فشن فردین انصاری کارگردان و فیلم زندگی در نسخه هایی به کارگردانی امین جواهری به نمایش در می آید.

همچنین سه کارگاه با عناوین تولید فیلم با حضور مهدی عظیمی میرآبادی سه شنبه 10 اسفند از ساعت 9:30 الی 12:00 به کارگردانی امین جواهری سه شنبه 10 اسفند از ساعت 14 الی 16:30 با بازیگری حضور سیاوش چراغی پور چهارشنبه 12 اسفند از ساعت 15 الی 16:30 برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند برای شرکت در کارگاه های آموزشی رایگان نام و نام خانوادگی، تعداد نفرات و نام کارگاه را به شماره 09305908042 ارسال کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید