قتل یک زن مسن فقط توسط پرستار خانه / من فقط او را می کشم!

قتل یک زن مسن فقط توسط پرستار خانه / من فقط او را می کشم!

روز جدید یک زن مسن توسط پرستار خانه اش کشته شد.

رسیدگی به پرونده قتل زنی 88 ساله در جریان ضرب و شتم زن خانه دارش در منزلش واقع در میدان ونک تهران با خبر فوت وی در بیمارستان بعدازظهر دیروز در دستور کار محمدتگی شعبانی پایتخت قرار گرفت. بازپرس ویژه قتل

در تحقیقات اولیه مشخص شد این زن سالمند روزها قبل به دلیل ضرب و شتم عمدی زن خانه دار جوانش به بیمارستان منتقل شده و در نهایت بعدازظهر دیروز بر اثر شدت ضربات وارده فوت کرده است.

با دستور بازپرس پرونده پرستار جوان تشکیل و دستگیر شد. متهم در اولین اظهارات خود گفت: قصد کشتن زن مسن را نداشتم و ضربه محکمی به او نزدم. او وارد آن شد و جان خود را از دست داد. “

اظهارات این زن در حال بررسی است و دوربین های نظارت تصویری در خانه نشان می دهد که زن سالخورده توسط پرستار مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

این پرستار در تشریح سوابق کاری خود در منزل این پیرزن گفت: حدود 2 سال است که پرستار قدیمی هستم. هفته ای سه چهار روز به خانه اش می رفتم تا از او مراقبت کنم. او از توهین ها و خرابکاری هایش عصبانی ام کرد و گفت: از طرفی استرس و فشار زیادی در زندگی شخصی ام وجود داشت به همین دلیل کنترل را از دست دادم و او را شکست دادم.

دیدگاهتان را بنویسید