قدردانی جهادگران بنیاد حفظ آثار روستاییان


ساعت: 16:15
تاریخ ارسال: 10/07/1401
کد خبر: 1920500

جبهه جهادی منتظران خورشید در نامه ای به سردار کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس؛ وی از توجه این بنیاد به روستاها در تدفین شهدا قدردانی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جبهه جهادی منتظران خورشید در نامه ای به سردار کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس؛ وی از توجه این بنیاد به روستاها در تدفین شهدا قدردانی کرد.

متن نامه به شرح زیر است:

سرتیپ محترم بسیجی محمدرضا کارگر
رئیس انقلابی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس
سلام

صمیمانه ضمن عرض تسلیت ایام مصیبت بار حضرت فاطمه (س)؛ در روز شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها بار دیگر شاهد عطر و بوی مطهر شهدای گمنام و خوشنام دفاع مقدس بودیم که دل های زنگ زده و روح تشنه میلیون ها ایرانی مومن را جلا داد.

در این میان شاهد تشییع باشکوه شهدای عزیز در روستاهای مختلف کشور بودیم که صحنه هایی جاودانه از عشق خدای عزیز به شهدای انقلاب را رقم زد. این رویداد فرخنده با در نظر گرفتن منابع واقعی انقلاب اسلامی، یعنی. روستا و روستاییان مایه خرسندی ما جهادگران فعال و خادمان شیدایی مناطق محروم کشور شده است که دغدغه اصلی آنها بی توجهی مسئولان و نهادهای مختلف کشور به روستاها همواره بوده است.

لذا خواستار توجه عینی و عملی سایر نهادها به روستاها در توسعه همه جانبه است. ضمن تشکر و قدردانی از جنابعالی و همکاران وفادار این بنیاد استانی، تداوم این گونه اقدامات فرهنگی و توسعه، تقویت و تعمیق آن را در سایر امور و بخشهایی از گنجینه پایان ناپذیر حراست مقدس مسئلت داریم. البته برای انجام فعالیت های مشخص شده؛ با افتخار آماده خدمت هستیم.

برادرت اسماعیل احمدی
جبهه جهادی منتظران خورشید


e2543646 93e5 40dd 9f6f 9fdde6f95611 خبر خاکستری

دیدگاهتان را بنویسید