قدردانی از حضور مردم در جشن انقلاب/ برای رفع مشکلات باید جهادگران تلاش کنیم


ساعت: 13:06
تاریخ انتشار: 1400/11/24
کد خبر: 1808378

صالحی دارانی گفت: مردم با وجود همه مشکلات معیشتی پشت سر انقلاب خود ایستاده اند و ما مسئولان باید قدردان این حضور باشیم و برای رفع مشکلات جهادی تلاش کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فریدن و فریدونشهر در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیلی و اطلاع رسانی صبح زاگرس با تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: حضور مردم در جشن چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی نشان دهنده عشق و محبت است. آنها جمهوری مقدس جمهوری اسلامی را دارند و با وجود همه مشکلات معیشتی پشت سر انقلاب خود ایستاده اند و ما مسئولین باید قدردان آن حضور باشیم و برای رفع مشکلات تلاش جهادی کنیم.

حسین محمد صالحی دارانی در بخشی دیگر از سخنان خود بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی را خدمت به محرومان عنوان کرد و گفت: اکنون در اکثر روستاها فضاهای ورزشی داریم و گازرسانی، تاسیسات آب، جاده ها و سلامت آنها قابل مقایسه با قبل است. انقلاب: «همه این خدمات در چند سال اخیر در جمهوری اسلامی به طور گسترده انجام نشده است.

وی افزود: شاید به برخی از مناطق کمتر توجه شده باشد، اما در مجموع می توان گفت این بهترین خدمتی بود که انقلاب اسلامی به محرومان به ویژه برای توسعه روستاها و بهبود شرایط زندگی آنها انجام داده است. “

محمد صالحی در خصوص دستاوردهای منطقه ای انقلاب اسلامی نیز گفت: مبارزه با استعمار و استقلال طلبی که در ایران وجود داشت، کشورهای دیگر را نیز تحت تأثیر قرار داده و این روحیه با الگوگیری از انقلاب اسلامی در آنها ایجاد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در سال های اخیر در عرصه تجهیزات نظامی و قدرت نظامی در غرب آسیا پیشتاز بوده و دامنه نفوذ کشورهای قدرتمند منطقه را کاهش داده است.



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید