قدم های فرهاد مجیدی در تیم ملی امارات!

اتحاد کلبا در این فصل فوتبال امارات با فرهاد مجیدی به موفقیت های مختلفی دست یافته است. در مورد اخیر، هفت بازیکن این تیم هم اکنون در رده های مختلف تیم های ملی امارات حضور دارند.

آلبیان در این خصوص نوشت: پس از پیوستن احمد عامر، پدیده این فصل لیگ امارات به تمرینات تیم بزرگسالان، برای اولین بار در تاریخ باشگاه اتحاد کلبا، هفت بازیکن ملی پوش در بین اعضای این تیم دیده می شود. تیم

پیش از این عبدالسلام محمد و سلطان عادل مهاجم جوان کلبا در اردوی تیم ملی امارات حضور یافتند و خود را به رودولفو آروابارنا سرمربی آرژانتینی این تیم معرفی کردند و با اضافه شدن احمد عامر شماره کلبا. ملی پوشان در تیم بزرگسالان و در دو بازی مقابل تاجیکستان و تایلند به سه نفر رسیدند.

این اولین بار است که احمد عامر جوان به اعضای تیم ارشد امارات برای آروابرنا می‌پیوندد تا به خواسته‌های تحلیلگران و کارشناسان اماراتی پاسخ مثبت دهد که علاوه بر این بارها خواستار حضور عامر در این فهرست شده‌اند. لیست تیم ملی

سرمربی المپیک امارات سه بازیکن کولبا را نیز به تیم ملی دعوت کرده است. یاسر حسن، ولید رشید و محمد المظمی بازیکنانی هستند که برای بازدید از اردوی قطر به تیم ملی دعوت شده اند.

همچنین محمد عبدالله الدرمکی نیز به اردوی تیم ملی جوانان امارات دعوت شده است تا تعداد ملی پوشان فرهاد مجیدی به 7 نفر برسد.

دیدگاهتان را بنویسید