قرارداد کدام بازیکن در استقلال 9 برابر شد؟!

قرارداد کدام بازیکن در استقلال 9 برابر شد؟!

در ماه های اخیر بحث افزایش قرارداد بازیکنان استقلال قبل از شروع فصل جاری لیگ برتر به موضوعی مهم و بحث برانگیز تبدیل شده است و علی فتح الله زاده و مصطفی آجورلو مدیرعامل فعلی و سابق این باشگاه به بحث و تبادل نظر پرداختند. به طور غیر مستقیم یکی با دیگری بارها.

حال حسین قربان زاده در گفت و گوی شخصی در برنامه فوتبال برتر به طور مختصر به این موضوع و بحث افزایش قراردادها اشاره کرد و اظهار داشت: به راحتی می توانستند در این باره از مدیران سوال کنند. این کل داستان یک شرکت دولتی است. این به این معنی است که “پولی که از کیف مهمان می آمد راحت می شد.” از جیب خودشان نیست.

وی با بیان اینکه به باشگاه تعهد می دهند و می روند، گفت: آقای حمیدی فر سر ما جای دارد اما مبلغ قرارداد او در استقلال نسبت به فصل گذشته در صنعت نفت آبادان 9 برابر شده است.

رئیس سازمان خصوصی سازی با تاکید بر اینکه این اتفاق برای سایر بازیکنان استقلال افتاده است، تصریح کرد: سوبان حقانی، محمدحسین زواری، دروازه بان دوم و سوم و… قراردادشان دو یا سه برابر نشد اما در قرارداد مبلغ آنها 9 برابر شد. بار نسبت به سال گذشته

قربان زاده با عصبانیت این اتفاق را بیان کرد: شما به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره (آن زمان) چه می کردید؟ اولین کار شما این بود که بازیکنان را لیست کنید و بگویید این اعداد با قراردادهای سال قبل همخوانی ندارد و 9 برابر شدن مبلغ و بردن آن به استقلال فایده ای ندارد.

وی یادآور شد: الان محبی، کایدی و دو نفر دیگر اینطور هستند اما آیا همه بازیکنان استقلال در این سطح بودند؟ مردان بیشتر مبلغ را برای بازیکن خرج کردند.

قربان زاده در پاسخ به طرح توجیهی گفت: نکته اینجاست که شاهد ناهماهنگی در قراردادهای استقلال بودیم. به همین دلایل اعلام کردیم که چنین مشکلی در استقلال رخ داده است. شما باید معلمی می آوردید که به جای ایجاد درگیری، تدریس می کرد. حالا معلوم می شود باید سیمان و گچ و … بیاوریم. و برای بازسازی مدرسه و من معلم بیاورم!

دیدگاهتان را بنویسید