قول مساعد رئیس شرکت ملی گاز برای جذب 500 میلیارد وام به سیستان و بلوچستان


ساعت: 13:39
تاریخ انتشار: 14/12/1400
کد خبر: 1815477

محمد سرگزی گفت: در گفتگو با رئیس شرکت ملی گاز ایران که به این اقدام اعتراض داشتیم، مقرر شد وام 500 میلیارد ریالی درخواستی خراسان جنوبی از سیستان و بلوچستان خارج نشود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نقل قول از زمان ما؛ درخواست کسر 500 میلیارد ریال از عناوین گاز شهری سیستان و بلوچستان و الحاق آن به دهیار روستای گاز خراسان جنوبی در فضای مجازی منتشر شده و متن آن حاکی از گفتگو با مدیرعامل شرکت گاز منطقه ای در حال انجام است.



این در حالی است که همچنان اکثر ساکنان سیستان و بلوچستان از نعمت گاز طبیعی محروم هستند و گاز تنها به ایران، شهداان و زاهدان رسیده است و مردم برخی نقاط این شهرها به دلیل شبکه ناقص همچنان از گاز مایع استفاده می کنند.


1960b1b3 8694 4d3d 9f02 5ab24d413fb3 خبر خاکستری



با توجه به اهمیت موضوع و دغدغه شهروندان، پیگیری های رسانه ای در این راستا انجام شد. این را محمد سرگزی عضو کمیسیون عمران مجلس به خبرنگار ما گفت: رئیس شرکت ملی گاز ایران در این باره صحبت می کند.

وی افزود: ماجرا از این قرار بود که کارکنان شرکت گاز استان نتوانستند 500 میلیارد ریال وام برای پروژه های سیستان و بلوچستان دریافت کنند. متأسفانه نتوانسته اند به این مهم برسند.»

سرگزی گفت: با پیگیری های انجام شده چون هنوز مهلت جذب باقی مانده و دلیل موجهی برای کسر این بودجه وجود ندارد، طی صحبتی که با شرکت ملی گاز ایران داشتیم، مقرر شد که پول نباید برای خروج از سیستان و بلوچستان باشد.«در دوره باقی مانده در یکی از پروژه های استانی جذب شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید