قول میدم تا یکی دو روز آینده سیستم سوخت فعال میشه

ساعت: 16:27
تاریخ انتشار: 14/05/08
کد خبر: 1779536

وزیر نفت از بهره برداری بیش از 3 هزار جایگاه سوخت در سراسر کشور خبر داد و گفت: قول می دهم تا یکی دو روز آینده سامانه هوشمند سوخت فعال شود تا مردم عزیز بتوانند از سهمیه خود استفاده کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی وزارت نفت ، جواد اوجی وزیر نفت امروز (چهارشنبه 4 آبان ماه) در سفر ابراهیم رئیسی رئیس جمهور گفت: الحمدلله بیش از 3000 جایگاه فعال در کشور وجود دارد. کشوری که مردم عزیز می توانند خارج از شبکه سوخت و به صورت دستی از آن استفاده کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 300 جایگاه سوخت در سراسر کشور بنزین خودروهای دارای کارت سوخت را در سهمیه عرضه می کنند، افزود: به مردم اعلام کرده ایم که سهمیه سوخت در کارت آنها حفظ شده و مشکلی وجود ندارد.

وزیر نفت با اشاره به اینکه مردم علیرغم تعلل برخی مواضع با کارکنان خود در وزارت نفت همکاری خوبی داشتند، تصریح کرد: دشمن می خواست به مردم ایران آسیب برساند اما با حمایت و صبوری مردم تیرباران شدند.»

اوجی خطاب به رئیس جمهور گفت: به شما قول می دهم کارت هوشمند سوخت طی یکی دو روز آینده فعال می شود تا مردم عزیز بتوانند از سهمیه خود استفاده کنند.

ابراهیم رئیسی رئیس جمهور امروز برای بررسی عملکرد پمپ بنزین ها در سراسر کشور به وزارت نفت آمد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید