قوه قضائیه در برخورد با متخلفان نظم و قانون در جامعه مصمم است


زمان: 08:41
تاریخ انتشار: 1402/02/25
کد خبر: 1838890

شهوند گفت: قوه قضائیه با هرکسی که خارج از ضوابط و مقررات قانونی بخواهد نظم عمومی را زیر پا بگذارد برخورد قاطع دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ داریوش شهوند در گفت و گو با سفیرافلاک، با اشاره به اجرای طرح اقتصادی دولت و برانگیختن برخی اعتراضات، گفت: در ابتدا به همه تاکید شد که تلاش کنند تا دولت در اجرای دقیق و همه جانبه این طرح اقتصادی کمک کند. این طرح به نفع عمومی و به نفع کشور خواهد بود.

وی افزود: همه ما موظفیم به اصول و قواعد اولیه حقوق بشر احترام بگذاریم و در صورتی که مردم بخواهند نظم عمومی را بر هم بزنند یا هر اقدامی که خارج از ضوابط و مقررات موجب شادی می شود مرتکب جنایت و خلاف قانون نشویم. «مخالفان نظام، قوه قضائیه قطعا با آنها برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

دادستان کل لرستان گفت: مردم شریف لرستان که ولایی، ولایتمدار و انقلابی هستند همچنان باید در حمایت از نظام و ولایت مطلقه فقیه قاطع باشند و مرتکب جرمی به ویژه در تخریب اموال عمومی و دولتی نشده باشند. و نباید دست به اقداماتی بزنند که باعث خوشحالی مخالفان نظام و سوء استفاده از آنها شود، بلکه اگر انجام می دهند بدانند با توجه به اینکه این مسائل خط قرمزهای انقلاب است قطعا قوه قضائیه کوتاه نمی آید و برخورد قاطعانه ای در پیش خواهد گرفت. به این. مرتکبین در عنوان اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید