قوه قضائیه معیار سلامت جامعه است / همکاری با دولت در طرح توزیع مردمی و عادلانه یارانه ها


ساعت: 17:18
تاریخ انتشار: 1401/03/02
کد خبر: 1840589

کنات گفت: قوه قضاییه در ترویج و توزیع عادلانه یارانه ها در کنار قوه مجریه قرار گرفته است و به گفته روسای قوا این حرکت عظیم باید مورد حمایت همه طرف ها قرار گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از कاورستانجواد کنات امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: از توزیع عادلانه یارانه ها قدردانی می کنم.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه قوه قضاییه در دوره جدید به دنبال دستیابی به تحول در مبانی اسلام و قرآن است، گفت: سلامت قوه قضاییه معیار سلامت جامعه است.

وی ادامه داد: در دوره آیت الله رئیسی و حجت الاسلام محسنی اجایی شاهد حرکت رو به رشد و تکاملی در قوه قضائیه هستیم.

کنات با تاکید بر اینکه سرعت و قدرت قوه قضائیه موجب سلامت همه بخش‌های نظام می‌شود، افزود: قوه قضائیه نبض دستگاه‌های اجرایی و وضعیت کلی کشور است.

استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه اهداف نظام در گرو کارآمدی قوه قضائیه است، گفت: اگر تشنه عدالت هستیم اجرای آن با سلامت، کارآمدی و پاسداری شجاعانه یکی از وظایف اصلی قوه قضائیه است. «به همین دلیل است.

وی با بیان اینکه قوه قضاییه در ایجاد امنیت فضای کسب و کار و فعالیت های اقتصادی برای کمک به قوه مجریه کار خوبی انجام داده است، گفت: با دستور رهبر معظم انقلاب قوه قضاییه باید پناهگاه مستضعفان باشد و ایجاد کند. امید در جامعه.«که در دوره جدید محقق می شود.

قناعت بیان کرد: با توجه به تهاجم فرهنگی، جنگ و جنگ ادراکی و بمباران زهرآگین نظام سلطه، انتقادها در کشور افزایش یافته است و اگر در چارچوب خاصی باشد و در کشور امید و شتاب ایجاد کند، هر انتقادی که وارد شود. ایجاد امید در افراد منطقی و مورد تاکید و انتظار خواهد بود.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه قوه قضاییه در مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها قوه مجریه دارد و سران قوا معتقدند این حرکت عظیم باید مورد حمایت همه طرف ها قرار گیرد، افزود: این همکاری و همدلی امنیت را به همراه دارد. مردم.» و در صورت احتکار و تخلف از قوه قضائیه، بر عهده مسئولان و مردم است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مهمترین افتخار قوه قضائیه این است که در مقابل زورگویان و زورگویان به خوبی مقاومت کرده و به خوبی کنار آمد و اکنون شاهد رویارویی با مفسدان بزرگ هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید