قیام ها نمی توانند بدن مستحکم جمهوری اسلامی را تکان دهند/ بسیاری از خواص طرد شد


ساعت: 08:51
تاریخ انتشار: 1301/07/12
کد خبر: 1901037

تنکی با بیان اینکه چنین تحولاتی نمی تواند بدنه مستحکم جمهوری اسلامی را متزلزل کند، گفت: بسیاری از مراجع در تشخیص راه و عملکرد صحیح در این تحولات کوتاهی کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی اکبر تنکی دبیر شورای ائتلاف خراسان جنوبی در خصوص بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور در گفتگو با خبرنگار خاورستان اظهار داشت: بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اغتشاشات و اغتشاشات و اغتشاشات اخیر در کشور؛ این 100% منطقی و فصل سخنرانی است و او حقایق را به وضوح و واضح بیان کرد.

وی افزود: پس از بیانات روشنگرانه مقام معظم رهبری; از کسانی که حقیقت را نمی بینند; انتظاری نیست اما کسانی که در اغتشاشات گذشته قصد نداشتند و اشتباه کردند باید برگردند و جبران کنند.

دبیر شورای ائتلاف خراسان جنوبی با اشاره به اینکه برنامه ریزی این اغتشاشات کاملاً مشخص بود، تصریح کرد: بلافاصله پس از آتش سوزی و هرج و مرج ایجاد شده توپخانه و رسانه های دشمن با آمادگی کامل وارد کار شدند و در کمتر از 24 ساعت. چندین میلیون مقاله منتشر شد و محتوا را در سراسر جهان در اینترنت پخش کردند و یک برنامه از پیش طراحی شده را آشکار کردند.

تنکی با بیان اینکه ممکن است این توطئه همچنان ادامه داشته باشد و صحنه های مشابه دیگری ایجاد شود، گفت: اما جمهوری اسلامی آنقدر قوی است که این بادها و اغتشاشات نمی تواند بدنه مستحکم جمهوری اسلامی را تکان دهد. در حالی که بسیاری از کشورها از چنین شورش هایی جان سالم به در نمی برند و سقوط می کنند.

وی در خصوص بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر سلامت جامعه هنری و ورزشی و کم اهمیت بودن چندین سمت، گفت: یکی از اشتباهاتی که ممکن است مردم، انقلابیون و حتی نخبگان مرتکب شوند این است که اشتباه یک فرد را تعمیم می دهند. جامعه به کل جامعه، که در مورد جامعه هنری و ورزشی اتفاق افتاد.

وی تصریح کرد: اما این موضوع یک اشتباه راهبردی است و باعث دوقطبی می شود. به عنوان مثال، اگر یک ورزشکار موضع گیری کند; نظر او به کل جامعه ورزش سرایت می کند و با ایجاد دو قطب می گویند انقلاب مخالف ورزش است.

تنکی ادامه داد: در این اغتشاشات; خیلی از چهره ها بد عمل کرده اند، اما در ورزش و هنر هم افراد خوب و شریف زیادی هستند.

دبیر شورای ائتلاف خراسان جنوبی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر علاقه بسیاری از افراد باحجاب به نظام جمهوری اسلامی، گفت: در برخورد با افراد باحجاب باید به رفتار حاج قاسم توجه کرد. استفاده از عباراتی چون «چادری و بی چادر» و «بهجاب و باجاب» دوقطبی ایجاد کرد.

و ادامه داد: کم حجابی این افراد ناشی از کم کاری متولیان و مسئولین است که برای آن کار فرهنگی بیشتری لازم است.

تنکی یادآور شد: خوشبختانه در قیام های اخیر اکثریت مردم انقلابی خوب عمل کردند اما برخی دیگر باید در رفتار خود تجدید نظر کنند و در برخورد با جوانان دقت کنند.

وی گفت: حوادث اخیر نشان داد که این قیام ها نه تنها علیه جمهوری اسلامی بلکه علیه ایران نیز طراحی شده بود که خوشبختانه منجر به جدایی کردستان، سیستان و بلوچستان و خوزستان شد.

دبیر شورای ائتلاف خراسان جنوبی تصریح کرد: خدا از ایران نگذرد فردای تجزیه. گوشت قربانی می شود و کفتارها از اقصی نقاط کشور در انتظار شکار هستند. هیچ یک از مردم، نه با حجاب، نه بی حجاب، نه روحانی، نه استاد و… خوشبخت نمی شوند، اما با لیبی و مصر و افغانستان چه کردند؟

تنکی با تاکید بر اینکه موضع استکبار دوچندان است، گفت: چند روز پیش بیش از 30 دختر افغان در آتش سوزی داعش سوختند اما هیچ کس در مقابل آنها ایستادگی نکرد اما در خصوص حوادث و اغتشاشاتی که در ایران رخ داد؛ در این حادثه نیز 30 دختر افغان در آتش سوختند. انتشار بیش از 140 میلیون مقاله در کمتر از 24 ساعت؟ این دوگانگی برای چیست؟ آیا این دختران افغان انسان نیستند؟

وی ادامه داد: با درگذشت مهسا امینی بسیاری از املاک برای ارتقای خود و کسب شهرت بیانیه دادند و به این موضوع به عنوان جنایتی فجیع اشاره کردند. در این راستا بسیاری از این املاک رد شد که امید است جبران شود.

دبیر شورای ائتلاف خراسان جنوبی تصریح کرد: اگر افرادی هستند که با جمهوری اسلامی مشکل دارند اما ایران را دوست دارند گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشند چرا که تاکنون ثابت شده است که در بین همه رهبران جهان؛ هیچ کس مدبرتر از او نیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید