قیمت بلیط رفت و برگشت به عراق تایید شد + شفاف سازی

قیمت بلیط رفت و برگشت به عراق تایید شد + شفاف سازی

روز جدید رئیس کمیسیون عمران گفت: نرخ بلیت رفت و برگشت به عراق ۶ میلیون تومان تعیین شده و به شرکت های هواپیمایی اعلام شده است و سازمان هواپیمایی موظف است با ایرلاین های متخلف برخورد کند.

محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیته سازندگی شورای اسلامی با اشاره به نرخ مصوب بلیت هواپیما در ایام اربعین گفت: قیمت بلیت هواپیما در رفت و آمد به عراق 6 میلیون تومان تعیین شده است. و به شرکت های هواپیمایی ابلاغ شده و سازمان هواپیمایی کشوری موظف است با شرکت های هواپیمایی متخلف از قوانین برخورد کند.

وی همچنین با ادعای تسهیل تردد زائران در ایام اربعین حسینی (ع) گفت: 8 هزار اتوبوس برای تسهیل تردد زائران از اربعین و تردد به پایانه های مرزی در نظر گرفته شده است. همچنین مقرر شد پایانه های مرزی کشور تردد مسافران به عراق را تسهیل کنند.

رئیس کمیسیون عمران ادامه داد: سال گذشته 3 پایانه مرزی داشتیم که زائران از طریق آن به کربلا رفتند اما پیش بینی می شود امسال تعداد زائران بیشتر باشد. 6 پایانه مرزی برای عزیمت زائران به کربلا در نظر گرفته شده است.

رضایی کوچی افزود: علاوه بر این ستاد اربعین موضوع تردد زائران اربعین در عراق را رصد می کند تا مشکلی در این زمینه پیش نیاید.

نماینده جهرم گفت: در سال گذشته به دلیل بازگشت اتوبوس های خالی بلیت دو برابر کرایه رفت دریافت شد و امسال با 25 درصد تخفیف 75 درصد بلیت رفت و برگشت از نمازگزاران حسینی اخذ می شود.

دیدگاهتان را بنویسید