قیمت جدید مرغ اعلام شد/ معاون وزیر جهادکشاورزی: ​​قیمت های بالاتر و کمتر از این نرخ در نظر گرفته می شود.

قیمت جدید مرغ اعلام شد/ معاون وزیر جهادکشاورزی: ​​قیمت های بالاتر و کمتر از این نرخ در نظر گرفته می شود.

روز جدید : معاون دامپروری وزارت جهاد کشاورزی گفت: رئیس جمهور و وزیر جهاد تاکید کردند که در ارائه خدمات به مرغداران تغییری ایجاد نشود. این بدان معناست که توزیع ارز ترجیحی برای مواد اولیه طیور ادامه خواهد داشت.

حسین دماوندی نژاد در برنامه تهران 20 اظهار کرد: در حوزه طیور نظارت با دقت کامل به صورت روزانه انجام می شود. در 32 استان، همکاران ما هر روز فعال هستند، بنابراین از 45 روز قبل می دانیم که در 45 روز آینده وضعیت چگونه خواهد بود.

وی افزود: قیمت مصوب مرغ 31 هزار تن است و با قیمت های بالاتر و زیر این نرخ برخورد قانونی خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور و وزیر جهاد تاکید کردند که در ارائه خدمات به مرغداران تغییری ایجاد نشود. این بدان معناست که توزیع ارز ترجیحی برای مواد اولیه طیور ادامه خواهد داشت.

ناصر نبی پورشیری، رئیس هیئت مدیره اتحادیه تخمگذار استان تهران نیز در خصوص مشکلات مرغداران بیان کرد: وضعیت مواد اولیه، حذف مرغ های چاق، نبود کشتارگاه و سردخانه از مشکلات عمده طیور است. کشاورزان.

محمدجواد عسکری، رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی و نماینده استان فارس نیز با انتقاد از توزیع این دام ها گفت: اظهارات ما نیز نشان می دهد که شکایت گران قیمت ها درست و به جا است. “

عسگری افزود: اگر مواد اولیه به موقع به دست تولیدکنندگان برسد، مطمئنا بازار آرام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید