قیمت نان تحت هیچ شرایطی برای مصرف کننده تغییر نمی کند


ساعت: 18:29
تاریخ انتشار: 1401/02/18
کد خبر: 1837316

مجید رحمانی گفت: بر اساس تصمیمات اولیه، یارانه به همان میزان به افراد تعلق می گیرد و حتی دولت نیز مبلغ بیشتری را در نظر گرفته است، بنابراین نگران نان خانوار نباشید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجید رحمانی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین؛ وی گفت: تحت هیچ شرایطی نان خانگی عرضه نمی شود. جریان دارد.

وی افزود: پیش از این یارانه آرد و نان به صورت غیرمستقیم از طریق عرضه کالا پرداخت می شد و همین عامل باعث ایجاد انحرافات زیادی در فروش آزاد آرد شده بود که در واقع منابع دولتی را از دست می داد.

معاون وزیر بازرگانی و کشاورزی قزوین با بیان اینکه آرد گندم و نان اصناف و صنعت به قیمت جهانی موجود است، گفت: بخشی از سهمیه آنها به صورت آزاد در بازار عرضه می شد.

رحمانی ادامه داد: هم اکنون هماهنگی های لازم برای حذف یارانه از حوزه صنعت انجام شده است اما مابقی حوزه آرد و نان نیز مانند گذشته به طور کامل یارانه می شود.

وی گفت: در حال حاضر تصمیم نهایی تایید نشده است اما بر اساس تصمیمات اولیه، یارانه به همان میزان و حتی بیشتر به افراد تعلق می گیرد، بنابراین نگران نان خانوار نباشید. “

معاون توسعه بازرگانی و کشاورزی قزوین در پایان گفت: تاکنون تصمیمی در خصوص زمان شروع اجرای این مصوبه گرفته نشده است اما آمادگی و زیرساخت های لازم برای اجرای این ابلاغیه وجود دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید